Is ook helemaal niet nodig om zo overdreven te doen met deze kopgroep. En ze hebben zelfs een geldig excuus om überhaupt niets te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel opvallend dat zelfs Bjerg dit doet. Is Almeida dan zo'n lul? Ik heb dit echt nog nooit gezien.
Marco Soler BV werkt alleen voor Marco Soler BVquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef H.Vviv het volgende:
Dat je met een renner over de voorlaatste klim wilt komen is toch best logisch.
In het pulleton weten ze ook dat het tegenwind is op de slotklim, deze rit zal uitgaan als een nachtkaars.quote:
Ja dit is voor de vlucht.quote:
De laatste 5k zijn toch steil genoeg om een verschil te kunnen maken als je echt beter bent?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het pulleton weten ze ook dat het tegenwind is op de slotklim, deze rit zal uitgaan als een nachtkaars.
Viel te verwachten, maar tegen beter weten in hoop je toch altijd op meer.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De laatste 5k zijn toch steil genoeg om een verschil te kunnen maken als je echt beter bent?
Het zal tussen Marco en Bruno gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Qua klimmers vind ik dit ook nog niet de meest indrukwekkende kopgroep.
Ik zou Cepeda, Verona en Bisiaux ook nog wel verwachten. Die laatste lijkt eindelijk wat beter.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal tussen Marco en Bruno gaan.
Garofoli rijdt er voor hequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Garofoli haakt ook steeds eerder af. Dit gaat op niks uitdraaien.
Ach Jesus
Wel heel erg vroeg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Junior Lecerf stort in elkaar
Al voor de Angliru was duidelijk dat de vorm bij Ciccone steeds minder werd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo eist Angliru toch zijn slachtoffers op
Klopt, al zegt Ciccone dat het aan zijn zitvlak ligt. Zijn benen zouden nog goed zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Al voor de Angliru was duidelijk dat de vorm bij Ciccone steeds minder werd.
Al een kwartier bezig!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |