Zat die in de vlucht ofzo...ik heb de hele etappe niet meegekregen, maar dat is wel opvallend.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat die in de vlucht ofzo...ik heb de hele etappe niet meegekregen, maar dat is wel opvallend.
Enkeltje Gaza.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zielige vertoning deze etappe. Strafkamp voor elke renner.
Is Juan Martinez een fenomeen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn een paar jongens aan een prachtig anoniem top 20 Crassement bezig.
quote:
We hebben ieder jaar twee aankomsten bergop in Asturië, dat is een specifieke eis van de lokale overheid, maar een van de twee moet altijd een bekende klim zijn. Daarom gaan we zo'n beetje om het jaar naar Lagos de Covadonga en de Angliru. Dat wil zeggen dat er ieder jaar eigenlijk maar plek is voor één onbekendere aankomst bergop, het kan daarom dus best zo zijn dat het nog heel wat jaren gaat duren voor we de Gamoniteiro weer zien. Die klim heeft ook als nadeel dat ie zo'n beetje op dezelfde berg als de Angliru te vinden is, alleen dan aan de andere zijde. De lokale politici gaan liever naar de Angliru, want dat is een bekende naam en dat trekt meer volk aan. Daarnaast is er weinig ruimte op de top van de Gamoniteiro, dat maakt het ook een minder geliefde bestemming. Komt ongetwijfeld nog wel eens terug, maar om de genoemde redenen wordt het niet de nieuwe Angliru. Er zijn verder wel meer Asturische aankomsten bergop waar we nooit meer zijn geweest en waar we best nog wel eens naartoe zouden mogen gaan, La Cubilla bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier weet jij waarom het bij 1x de Gamoniteiru is gebleven tot nu toe? Had verwacht dat die na 2021 ook vaker terug zou komen.
Het lijkt me zo iemand die werkelijk nooit wat zegt, alleen het mediatraining lesje uit zijn hoofd leert.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vingegaard heeft vooraf in alle kranten gezegd dat hij wilde winnen op de Angliru.
En dan zo rijden.
Nee, ook daar gaat het net voor de finish flink omlaag.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Is Lagos de Covadonga een klim met mokersteile finish? Dat had ik voor vandaag in gedachten bij de Angliru (dat beeld dat je ze voor de finish als het ware boven de horizon uit ziet worstelen), maar dat is dus juist geen steile finish
'quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Is Lagos de Covadonga een klim met mokersteile finish? Dat had ik voor vandaag in gedachten bij de Angliru (dat beeld dat je ze voor de finish als het ware boven de horizon uit ziet worstelen), maar dat is dus juist geen steile finish
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |