mannenprobleemquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
@:dud0r wat is er in Utrecht aan de hand?
Grip 1 en mega veel politie
Er is een Verdachte situatie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
quote:
Lekker gassen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gasfornuis werkt ook. Ik kan zo lekker kokkerellen
quote:
Ik ook. Oude huis op gas en nu inductie. Was wel even wennenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatste jaren kookte ik elektrisch of keramisch of whatever maar geen gas. Maar ik heb wel vroeger thuis leren koken via een gasfornuis..
Ik moet ook nog wennen aan inductie. Hiervoor gas.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Oude huis op gas en nu inductie. Was wel even wennen
Denk dat de plaat te klein is, of de pannen te grootquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wennen aan inductie. Hiervoor gas.
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk dat de plaat te klein is, of de pannen te groot
Voorgerecht?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een wrap lamsdöner en een spicy chickenburger op
Ja, vlamverdeler maar dan andersquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.
Goede inductieplaat heeft een brede zone waar een grote rechthoekige pan op kan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.
Maar jij eet ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik nooit van die grote pannen dus ik zie geen problemen
Iets met verdachte situatie. Ik was het niet want ik was op kantoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
Hier zo friet met curry, saté en speklapjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was prima te eten..
Kieeep met champignons en uien..
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zo friet met curry, saté en speklapjes
Goed idee. Lastig als ie nog in de doos zitquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....
Die kan je niet binnen 24 uur uit de doos halen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |