Zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitten de planken verkeerd om in de kast?
De niet geverfde kant moet niet zichtbaar zijn.
Ik heb iets te vaak Billy kasten in elkaar gezetquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja![]()
![]()
Straks maar kijken en aanpassen..
Âmbar is niet van chocoladequote:
Die hebben we nietquote:
Aah nicequote:Op vrijdag 5 september 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik,
ik moet het nog beter indelen en ik heb nog niet alles uitgepakt volgens mij
[ afbeelding ]
Lichtinval is een beetje ruk tbh
Oh hey scherp van je.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitten de planken verkeerd om in de kast?
De niet geverfde kant moet niet zichtbaar zijn.
Note 4 myself. Wel eerst de kast leegruimen. Nu moet ik ook nog reparatiewerkzaamheden uitvoeren..quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb iets te vaak Billy kasten in elkaar gezet
Er is helaas wat gesneuveld door de verhuizing en ik kom misschien nog wat tegen bij het uitpakken...quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
@:Bomenverzameling ik zie wel heel weinig echte LEGO, niet dat dat uitmaakt maar ik dacht dat je meer van LEGO zelf had? Ik zie niks van Harry Potter bijv.
Ja LEGO en verhuizen is wel een dingetje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is helaas wat gesneuveld door de verhuizing en ik kom misschien nog wat tegen bij het uitpakken...
Geen idee. Ik heb hem gekregen van de oude woonbegeleiding, stond in een centrale ruimte. Die zou anders toch naar een kringloop gaan...quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Zo'n kast moet ik eigenlijk ook hebben voor in de woonkamer. Kan je de planken ook ophangen zoals je zelf wil? En is die überhaupt nog te koop.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Zo'n kast moet ik eigenlijk ook hebben voor in de woonkamer. Kan je de planken ook ophangen zoals je zelf wil? En is die überhaupt nog te koop.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Helemaal nat geregend en nu zit ik in pyjama, maar de snacks zijn op
Hoe heet die?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Extra planken kan je ook kopen.
Billy kast van de ikea.quote:
Die valt hier!quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Terror noodbui des doods scheert net bovenlangs. Alleen wat gerommel in de verte.
Ik zei toch al als je het gewoon uitlegd dan hoef je je echt niet druk te maken dat ze achter jou spullen aan gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ja hoor. Daar stond de deurwaarder aan de beneden deur. Gelukkig geloofde hij mij dat de persoon die hij zocht hier niet meer woonde, maar wel nog ingeschreven staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |