quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:39 schreef Metalfrost het volgende:
hey hey je moet ook betalen voor de co2 uitstoot die het distributieproces heeft gemaakt
Vraag asiel aanquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:49 schreef Rozevla het volgende:
Al die asielzoekers zullen waarschijnlijk wel weer gratis croissants krijgen en wij maar betalen
Meeste op de markt zijn zover ik weet gewoon losse kraampjes. Maar bakkerij het stoepje staat echt op zo'n beetje iedere markt in heel Nederland. Zou mij weinig verbazen dat dat brood uit dezelfde fabriek komt als bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:39 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
De markt is dan ook kei-inefficiënt. Ik snap werkelijk niet dat dat nog bestaat.
Elke dag vanuit Spakenburg het hele land doorrijden, kraam opbouwen, hele dag met 5 man in zo'n kraam staan, eind van de dag weer afbreken, inpakken en weer terugrijden.
Supermarkt
Geen huurquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:39 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
De markt is dan ook kei-inefficiënt. Ik snap werkelijk niet dat dat nog bestaat.
Elke dag vanuit Spakenburg het hele land doorrijden, kraam opbouwen, hele dag met 5 man in zo'n kraam staan, eind van de dag weer afbreken, inpakken en weer terugrijden.
Supermarkt
Volgende keer neuken we z’n moeder met die 2,5 euro kressant van hem !!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom zou je die vanuit amerika invliegen haal ze dan in parijs
wat een oetlul
met zijn mongolenhoofdquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Volgende keer neuken we z’n moeder met die 2,5 euro kressant van hem !!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |