Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)quote:Op zaterdag 6 september 2025 06:40 schreef Lentevoordeel het volgende:
[..]
Weet iemand of ze in Liverpool een baan had?
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)
Op Debbie haar blog was te lezen dat Debbie al snel zwanger was in Liverpool en daardoor niet kon werken... tijdens en na de zwangerschap kreeg ze te maken met psychische klachten.. later nog blogs dat zoe naar daycare moest omdat Debbie weer ging werken maar snel daarna kwamen ze weer naar Nederland... dus ze heeft ook daar waarschijnlijk een paar keer een paar weken gewerkt 🤷
Maar het werkte niet zoals zij wilde. Ik weet nog dat haar middelste zindelijk moest worden omdat ze geen zin had in twee kinderen in de luiers. Hij moest en zou zindelijk worden voordat de baby er was. En als een 2 jarig kind niet zindelijk was lag dat aan de ouder(s). Het lag dus aan Debbie en Roy dat hun middelste niet zindelijk was toen hij 2 was. Daar zei ze dan weer niks over. Tot zover het succes van de zindelijkheidsbox.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
Nee ze heeft het niet gejat want er kwam geen box via haar op de Nederlandse markt... maar ze was er toen wel mee bezig om een Nederlandse box te maken...quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom mag DBM vandaag niet naar de gym?
😆quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Denk het wel, ik vermoed dat ze daar vloeiend Engels heeft geleerd.
Die vrouw is echt niet normaal hoe zij zegt te handelen en daadwerkelijk handelt. Ik word ook altijd afgeleid door die snorharen tijdens haar vlogjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?
Ik denk dat ze de haren van de LOL poppen gaat ontklitten vandaag 😂quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom mag DBM vandaag niet naar de gym?
Ze belde eerst haar vader en daarna haar ex.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:13 schreef Felinecat het volgende:
Koen en Ellen zijn gestopt met Kwarrelen en weer insta-official 😂
En volgende week rinkelt de telefoon van ex dat ze toch weer aan het Kwarrelen zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze belde eerst haar vader en daarna haar ex.
Bizarquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze belde eerst haar vader en daarna haar ex.
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Earring het volgende:
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Earring het volgende:
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Earring het volgende:
Ohhhhh ik dacht ik mis iets heel belangrijks. Afkeuren van haar boek, toch zelf betalen bij The Stone, Jim die een dag niet kwam, zelf het eten afmaken, de was kon niet omgedraaid en weggebracht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?
Dat mensen haar aanspreken op haar spelfouten?
En vast nog 163 andere ‘dat’s’
Daar had ze toch die anti hammen broek voorquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?
#zwaarlevenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |