abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218691628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 06:40 schreef Lentevoordeel het volgende:

[..]
Weet iemand of ze in Liverpool een baan had?
Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)
Op Debbie haar blog was te lezen dat Debbie al snel zwanger was in Liverpool en daardoor niet kon werken... tijdens en na de zwangerschap kreeg ze te maken met psychische klachten.. later nog blogs dat zoe naar daycare moest omdat Debbie weer ging werken maar snel daarna kwamen ze weer naar Nederland... dus ze heeft ook daar waarschijnlijk een paar keer een paar weken gewerkt 🤷
pi_218691653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)
Op Debbie haar blog was te lezen dat Debbie al snel zwanger was in Liverpool en daardoor niet kon werken... tijdens en na de zwangerschap kreeg ze te maken met psychische klachten.. later nog blogs dat zoe naar daycare moest omdat Debbie weer ging werken maar snel daarna kwamen ze weer naar Nederland... dus ze heeft ook daar waarschijnlijk een paar keer een paar weken gewerkt 🤷
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
pi_218691677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
Maar het werkte niet zoals zij wilde. Ik weet nog dat haar middelste zindelijk moest worden omdat ze geen zin had in twee kinderen in de luiers. Hij moest en zou zindelijk worden voordat de baby er was. En als een 2 jarig kind niet zindelijk was lag dat aan de ouder(s). Het lag dus aan Debbie en Roy dat hun middelste niet zindelijk was toen hij 2 was. Daar zei ze dan weer niks over. Tot zover het succes van de zindelijkheidsbox.
pi_218691679
Z

[..]
[/quote]
Zoals over alles wat ze gratis krijgt.
pi_218691706
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee ze heeft het niet gejat want er kwam geen box via haar op de Nederlandse markt... maar ze was er toen wel mee bezig om een Nederlandse box te maken...
Ze was zeker enthousiast die box aan het promoten toen.. en ze had hem bij zoe gebruikt en je kind werd gegarandeerd voor zijn 2e jaar zindelijk anders had hij luie ouders en als je niet eens een paar uurtjes in je kind wilt investeren had je misschien nooit moeder moeten worden (allemaal Debbie's woorden) maar tja toen wilde jay niet zindelijk worden en stond ze toch even voor paal (niets mis met kinderen die laat zijn... wel met ouders die beweren dat alle kinderen voor hun 2e verjaardag zindelijk kunnen zijn)
Het promoten van de box begon ook pas in Nederland met jay.. daarvoor nooit haar erover gehoord dus verhaal dat ze voor het bedrijf werkte is vaag en raar
pi_218691715
Waarom mag DBM vandaag niet naar de gym?
pi_218691719
AM ‘kan momenteel erg goed alle lieve berichtjes gebruiken…….’

Dus allemaal even schrijven dat we het zo leuk vinden dat we iedere dag de kinderen in allerlei poses en kleding zien, dat het zo fijn is dat ze overlegd met wat ze mag plaatsen en dat de ride out ‘s avonds in de straat met ronkende brommers/motoren en geschreeuw van de CEO zó gezellig is!
pi_218691744
Sanneke heeft niks tegen baby’s en nooit last van ze gehad in vliegtuigen. Liever baby’s dan volwassenen.

Maar hoe vaak heeft ze gevlogen? 1 keer, toen ze een paniekaanval had en de vrouw voor haar de stoel naar achter deed?
pi_218691747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?
pi_218691759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk het wel, ik vermoed dat ze daar vloeiend Engels heeft geleerd.
😆
pi_218691881
AM ging voor twee nette setjes naar de Stone. En kwam terug met wederom twee winterjassen (de korte vind ik echt niet mooi voor haar) en wat bovenkleding voor op haar standaard spijkerbroeken.
En dan zegt ze er ook nog bij: de blouse wordt gepresenteerd bij zwart(e broek) maar ik vind hem op lichtblauw leuker. Tja.
Fijn dat zij zich er lekker in voelt maar ik vind het geen "nette setjes". In ieder geval niet voor iemand van haar leeftijd. Ze heeft echt geen idee hoe zich naar de gelegenheid te kleden.
pi_218691883
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?
Die vrouw is echt niet normaal hoe zij zegt te handelen en daadwerkelijk handelt. Ik word ook altijd afgeleid door die snorharen tijdens haar vlogjes
pi_218691888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat ze de haren van de LOL poppen gaat ontklitten vandaag 😂
pi_218691963
Dit is toch erg mensen. Ik heb vannacht gedroomd over Debbie 😂

We gingen naar een soort cabaretshow samen en ze was boos omdat ik haar allerlei kritische vragen stelde 😆

(Dat zou ik in het echt niet zo snel doen)
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 09:41:32 #215
382129 crew  Donna
pi_218691978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:13 schreef Felinecat het volgende:
Koen en Ellen zijn gestopt met Kwarrelen en weer insta-official 😂
Ze belde eerst haar vader en daarna haar ex. _O-
pi_218692037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:

[..]
En volgende week rinkelt de telefoon van ex dat ze toch weer aan het Kwarrelen zijn
pi_218692098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Bizar
pi_218692184
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
pi_218692595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Earring het volgende:
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
Dat vraag ik me ook af
pi_218692613
Jayda bij hvk heeft wel weer een heel kort broekje aan
pi_218692617
quote:
Ik heb geen idee.
pi_218692670
quote:
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?
Dat mensen haar aanspreken op haar spelfouten?

En vast nog 163 andere ‘dat’s’
pi_218692712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?

Ohhhhh ik dacht ik mis iets heel belangrijks. Afkeuren van haar boek, toch zelf betalen bij The Stone, Jim die een dag niet kwam, zelf het eten afmaken, de was kon niet omgedraaid en weggebracht.
pi_218692770
quote:

[..]

Daar had ze toch die anti hammen broek voor
pi_218692811
quote:

[..]

#zwaarleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')