abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218690152
Debbie is zeker weten geen (goede) VIG'er (geweest). In de comments laat ze merken het verschil tussen subcutaan en intramusculair injecteren niet te weten..maar zegt ze ook injecties bij patiënten er zo in te rammen. 😅

Ze heeft het hoofdstuk over verpleegtechnische handelingen vast overgeslagen bij haar thuis cursus.
pi_218690174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Dekentje2402 het volgende:
Debbie is zeker weten geen (goede) VIG'er (geweest). In de comments laat ze merken het verschil tussen subcutaan en intramusculair injecteren niet te weten..maar zegt ze ook injecties bij patiënten er zo in te rammen. 😅

Ze heeft het hoofdstuk over verpleegtechnische handelingen vast overgeslagen bij haar thuis cursus.
Joh die is niet verder gekomen dan het voorwoord van het eerste lesboek.
pi_218690195
MB houdt weer een praatje over hoe moeilijk ze het heeft. No shit meid, wat dacht je hoe het voor die kinderen is?
pi_218690237
Wat was het trouwens mooi geweest als ze de boerderie hadden kunnen splitsen in 2 woningen, zodat de kinderen zowel bij Koen als bij Michelle in dezelfde omgeving hadden kunnen blijven.
pi_218690245
Brrr willen we een foto zien van Sofie en Jan in bed....ik niet.
pi_218690261
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef lila01 het volgende:
Wat was het trouwens mooi geweest als ze de boerderie hadden kunnen splitsen in 2 woningen, zodat de kinderen zowel bij Koen als bij Michelle in dezelfde omgeving hadden kunnen blijven.
In hun geval zou ik het ook anders doen. Ik weet niet hoe het heet, maar de constructie waarbij de kinderen in het huis blijven en de ouders daar om en om wonen.
pi_218690284
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
In hun geval zou ik het ook anders doen. Ik weet niet hoe het heet, maar de constructie waarbij de kinderen in het huis blijven en de ouders daar om en om wonen.
Birdnesting, is al eerder genoemd hier.
pi_218690289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:04 schreef lila01 het volgende:
MB houdt weer een praatje over hoe moeilijk ze het heeft. No shit meid, wat dacht je hoe het voor die kinderen is?
Dit dus.

Jacqueline benoemde dat wel, hoe moeilijk het voor de kinderen is.

Also: het liedje bij het laatste filmpje. Tekst is veelzeggend. We moeten maar afwachten. 🤔

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-09-2025 21:24:45 (Aanpassing) ]
pi_218690323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij beweert/beweerde ze ergens verpleegkundige te zijn?
Terwijl ze een blauwe maandag de opleiding tot VIG heeft gedaan.
Het lijkt me sterk dat er gelachen wordt om dat niveau/die functie in het algemeen.
Dat was DBM die dat beweerde.
pi_218690333
Jemig dat filmpje van Michelle...

En maar glimlachen en vertellen hoe slecht ze zich voelt? Er straalt geen enkele emotie vanaf.

Bijzonder ook 2 dagen achter elkaar zo'n filmpje als update, voorheen nooit gezien: alleen maar perfect stories en reels. Vanwaar de behoefte om dit nu zo de delen? Denk oprecht dat ze (naast het verdriet om de scheiding), deze bijkomende aandacht totaal niet vervelend vind..

Laatste sessie therapie schrijft ze. Jemig... Alsjeblieft ga ermee door. Uit eigen ervaring weet ik dat de zware tijden echt nog niet klaar zijn na een paar dagen apart wonen
pi_218690337
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dit dus.

Jacqueline benoemde dat wel, hoe moeilijk het voor de kinderen is.

Also: het liedje bij het laatste filmpje. Tekst is veelzeggend. We moeten maar afwachten. 🤔
Ja, dat liedje viel me ook weer op. Het lijken steeds boodschappen voor iemand. We shall see.
pi_218690345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waar is die elektrische kar eigenlijk gebleven?
Kapot😂. Best knap eigenlijk dat ze dat voor elkaar kreeg. En de lader was ook al zoek.
pi_218690389
[quote]0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef Felinecat het volgende:
Jemig dat filmpje van Michelle...

En maar glimlachen en vertellen hoe slecht ze zich voelt? Er straalt geen enkele emotie vanaf.

Bijzonder ook 2 dagen achter elkaar zo'n filmpje als update, voorheen nooit gezien: alleen maar perfect stories en reels. Vanwaar de behoefte om dit nu zo de delen? Denk oprecht dat ze (naast het verdriet om de scheiding), deze bijkomende aandacht totaal niet vervelend vind..

Laatste sessie therapie schrijft ze. Jemig... Alsjeblieft ga ermee door. Uit eigen ervaring weet ik dat de zware tijden echt nog niet klaar zijn na een paar dagen apart wonen
[/quote]

Dit vind ik ook apart. Ik begon juist pas na een aantal maanden met therapie. Nadat de kinderen en ik gewend waren aan de nieuwe situatie had ik ruimte om te landen.
pi_218690400
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Maremare het volgende:

[..]
Eerst was ze de oplader kwijt en na het dagje dierentuin waren er kabels losgeraakt / stuk. Maar de stoel beviel sowieso toch niet (wel lekker volgeplakt met infantiele stickers), dus het wachten is op de nieuw aangemeten rolstoel. Het mag allemaal wat kosten.
Pfffffffft
pi_218690410
Kan mij niet voorstellen dat dit allemaal in stand kan blijven. De boerderij die voor hun drieën was en nu moet er 2 een ander onderkomen betalen. En ook dat werken met elkaar gaat dat lekker op den duur. Er stort heel wat in elkaar. En ja wat is de reden?
pi_218690474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Birdnesting, is al eerder genoemd hier.
O sorry, dat heb ik gemist dan
pi_218690706
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
pi_218690731
Je moet voor de grap eens op het openbare LinkedIn account van Debbie kijken, daar lijkt ze een enorme carrière tijger met allerlei verschillende talenten. Overigens staat daar wel dat ze die opleiding heeft afgerond.
pi_218690831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:22 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
Pff maar als ze anderen de les kan lezen over duurzaamheid is het zogenaamd een hele bewuste keuze dat zij 1 klein autootje hebben. Terwijl het dus (natuurlijk) gewoon een geldkwestie is. Die hypocrisie vind ik zo irritant
pi_218690859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij beweert/beweerde ze ergens verpleegkundige te zijn?
Terwijl ze een blauwe maandag de opleiding tot VIG heeft gedaan.
Het lijkt me sterk dat er gelachen wordt om dat niveau/die functie in het algemeen.
Er stond letterlijk: 'je vergeet dat ze VIG is😂 dat is mbo niveau 3😂'

Vandaar mijn vraag waarom t grappig zou zijn.
Maar zoals gezegd; ik had een lange dag en ik sta enorm achter mijn VIG collega's, dus het kan gewoon volledig aan mijn opvatting liggen.

Op basis van haar filmpje zou ik niet snel geloven dat zij een zorgopleiding afgerond zou hebben, denk dat idd eerder dat ze naar de welkomstdag is geweest en daarna niet meer terug is gekomen 🙈
pi_218690887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef Louuuu_lou het volgende:
Je moet voor de grap eens op het openbare LinkedIn account van Debbie kijken, daar lijkt ze een enorme carrière tijger met allerlei verschillende talenten. Overigens staat daar wel dat ze die opleiding heeft afgerond.
Maar nergens heeft ze het lang volgehouden
pi_218690912
Dat sporten van de oudste van minibelle vind ik ook niet normaal hoor. Looptraining, hockeywedstrijd en 2 tenniswedstrijden op 1 dag.
Zij noemt dat topsport, maar heeft het volgens mij weinig meer mee te maken.
pi_218690922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef Lokie het volgende:
Wat ik wel echt heel grappig vind is dat Debbie meerdere malen geprobeerd heeft toegelaten te worden tot een facebookgroep voor mensen met een B12 tekort, maar dat ze haar niet toelaten. Ik vraag me af of de beheerder van die groep haar ook via andere media kent (misschien wel van hier?).
Je va moet best wat vragen beantwoorden voor je lid kunt worden, alles goed doorspitten, daar heeft Debbie geen zin in vrees ik
pi_218690934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef Lokie het volgende:

[..]
Ze geeft op TikTok als antwoord op iemand die haar wijst op een grote facebookgroep als antwoord dat ze lid is van een kleine facebookgroep. Een tijd terug gaf ze aan al meerdere keren geprobeerd te hebben lid te worden van die grote groep maar dat dit niet lukte.
Ik ga even kijken of ik haar kan vinden in de groep
pi_218690945
Ik schrok van de foto van Michelle met de champagnefles.
Volgens mij blijft ze de schone schijn volhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')