Wat een sensatiezoeker is het ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳
Misschien weet ze het nog niet maar dit is ook mogelijk zonder het te delen.
Nee met pillen los je dat niet echt op. En een teveel b12 plas je uit dus snap die internist wel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?
Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
De klachten worden wel ietsje erger in het begin maar gaat snel beter.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
B12 injectie heeft nauwelijks bijwerkingen. Dus ben benieuwd waar zij mee op de proppen komt.
Hoe minder echte kennis van de medische wereld deze vrouw heeft, des te beter. Het is echt geen hypochondrie als je jezelf allerlei symptomen aanpraat. Zij bootst ziektes/aandoeningen na.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:33 schreef Muurbloem7 het volgende:
Zag ook net dat filmpje van Debbie met haar b 12 prikken. Wat zal ze dan zegge in zo'n praktijk. Ik ga dit even filmen voor likes ? Dit is toch super awkward. Alle schaamte voorbij.
Ze had beter die opleiding verpleegkunde kunnen afmaken en iets nuttigs kunnen doen met r leven ipv hypochondrieeen. Deze vrouw... echt.. Zo intens vermoeiend.
Net als Sanneke, hijs dat lijf op die fiets. Kap met dat gezanik om alles. Mijn man is ontzettend autistisch, maar volgt daar al langere tijd therapie voor en leest zichzelf positief in. Er is echt goed te leven met autisme. De meeste mensen werken gewoon.
Dat gefrut aan haar haar vind ik irritant. En ook bij haar vind ik het bizar hoeveel mensen op haar linkjes klikken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:39 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Die kost de samenleving wat 🤭.
@:mijn geldzaken heeft 2000 euro aan clix verdiend. Dat spreekt iedereen wel aan, bizar. Zonde dat ze altijd zo’n vreemde filter gebruikt, heeft ze toch helemaal niet nodig.
Dit. Staat ook in de DSM 5 bijna exact zo omschreven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Hoe minder echte kennis van de medische wereld deze vrouw heeft, des te beter. Het is echt geen hypochondrie als je jezelf allerlei symptomen aanpraat. Zij bootst ziektes/aandoeningen na.
Yes, maar die term mogen we niet noemen, want dan stellen we diagnoses hè 🤣quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Staat ook in de DSM 5 bijna exact zo omschreven.
Dit heb ik bij haar steeds wel, dat ik denk oei meid, als hij groter wordt komt er nog zoveel meer op je af...quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoontje is ziek. Hij is hangerig en moe. Een heel ander soort zorg noemt ze dit.
Als ze dit al een ander soort zorg vindt dan houd ik m’n hart vast voor de toekomst.
I know, maar ik begreep gelijk wat je bedoelde. Het patroon wordt duidelijker en duidelijker...quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Yes, maar die term mogen we niet noemen, want dan stellen we diagnoses hè 🤣
Na alles wat zij al heeft laten zien ben ik bang dat ze dat prima weet, maar dat het haar nul boeit..quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK weer de kinderen (waaronder een vreemd kind) met hun mond om een langwerpig ijsje.
Ook weer zo iemand die er van uit gaat dat er niks van gemaakt/mee gedaan kan worden.
Dat doet die puurleonie ook altijd, de hele tijd haar haren ‘overslaan’ van de ene naar de andere kant, geen gezichtquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat gefrut aan haar haar vind ik irritant. En ook bij haar vind ik het bizar hoeveel mensen op haar linkjes klikken.
👀quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef Lokie het volgende:
Wat ik wel echt heel grappig vind is dat Debbie meerdere malen geprobeerd heeft toegelaten te worden tot een facebookgroep voor mensen met een B12 tekort, maar dat ze haar niet toelaten. Ik vraag me af of de beheerder van die groep haar ook via andere media kent (misschien wel van hier?).
Hoe wordt zoiets bekend? Wordt er dan in zo’n groep een bericht geplaatst dat Debbie lid wil worden maar dat ze niet wordt toegelaten? Lijkt mij dat je dat alleen kunt weren wanneer je een beheerder bent of wanneer Debbie het zelf zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef Lokie het volgende:
Wat ik wel echt heel grappig vind is dat Debbie meerdere malen geprobeerd heeft toegelaten te worden tot een facebookgroep voor mensen met een B12 tekort, maar dat ze haar niet toelaten. Ik vraag me af of de beheerder van die groep haar ook via andere media kent (misschien wel van hier?).
Een ander FB account is zo gemaaktquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef Lokie het volgende:
Ja ik vond het echt een beetje raar staan... Ik vind haar wel intens vermoeiendquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het draait bij haar altijd om iemand’s kleur, heel vermoeiend
Ze geeft op TikTok als antwoord op iemand die haar wijst op een grote facebookgroep als antwoord dat ze lid is van een kleine facebookgroep. Een tijd terug gaf ze aan al meerdere keren geprobeerd te hebben lid te worden van die grote groep maar dat dit niet lukte.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets bekend? Wordt er dan in zo’n groep een bericht geplaatst dat Debbie lid wil worden maar dat ze niet wordt toegelaten? Lijkt mij dat je dat alleen kunt weren wanneer je een beheerder bent of wanneer Debbie het zelf zegt.
Maximaal gebruik van gemaakt door met name Michelle. Alle content gaat de komende tijd in het teken staan van single mom, nieuw leven, verscheurd enz. Let maar op!quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:54 schreef Hyacinth het volgende:
Bollens weer op rtl boulevard facebook. Die hebben ook niks te melden zeg jeetje
Vooral blij dat ze het op zichzelf betrekt. 😅quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:49 schreef Nieve het volgende:
[..]
I know, maar ik begreep gelijk wat je bedoelde. Het patroon wordt duidelijker en duidelijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |