Natuurlijk heeft Lot een fantastische dag gehad. Daar twijfel ik niet aan. Maar Lot weet ook niet beter hè.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja je weet het niet wat ze helemaal bedoelde.. misschien was het plan eerst dat alleen alle kinderen kwamen en dat Maarten daarna zei dat zijn moeder straks even langs kwam 🤷
Uiteindelijk is het hun feest en heb ik niet het gevoel dat lot geen leuke dag heeft gehad..
Die vrouw is idd zoals iemand hier al eerder schreef vd week, te dom om te poepen...quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Welk vak ontbreekt er volgens jou op school’?
DBM: Veiligheid op internet? Hoeft geen vak te zijn maar wellicht een cursus?
Die les heeft ze zelf ook gemist, en haalt ze nooit meer in 🙄
En dan zo’n ‘verwassen’ broek met een gat er in.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een vreselijke dingen laat AM weer zien bij The Stone
100%quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
En over Judith met die zuivel. Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen? Sorry, maar gewoon asociaal
Echt heh. Is ze zo dom of is het schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
En over Judith met die zuivel. Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen? Sorry, maar gewoon asociaal
En maar zeuren, ondertussen ligt ze er al 2 weken af.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Echt heh. Is ze zo dom of is het schijt aan hebben.
😂🤣 nou dat vak is er... zowel bovenbouw basisschool als in de eerste klassen vo.. laten we voor haar kinderen hopen dat het niet op dezelfde manier is als bij mijn kinderen... daar ging de docent de namen van de kinderen uit de klas klassikaal googlen om te kijken wat er online te vinden was over ieder kind 🤣 dan komen die van haar toch bijzonder in beeld met al hun medische ingrepenquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Welk vak ontbreekt er volgens jou op school’?
DBM: Veiligheid op internet? Hoeft geen vak te zijn maar wellicht een cursus?
Die les heeft ze zelf ook gemist, en haalt ze nooit meer in 🙄
En waar ze haar mee geholpen hebben vind ik ook totaal niet flatteus 🫣 En ze gaat die lompe gelige laarzen er onder aan doen man man..Even afrekenen zegt ze ook nog 😂😂quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:23 schreef Rimboequeen het volgende:
AM bij de Stone, ze kiest weer kleurloze niet flatteuze kleding terwijl ze het er vanmorgen over had dat ze netjes voor de dag wilde komen? Waarom laat ze zich niet eens goed adviseren, zo vreemd. En Maarten kon niet mee want die had een ouderborrel op school en ze beweerde nog even dat zij dat soort schooldingen nooit doet want niet haar ding maar ze maakt liever schoon aan het eind van het schooljaar. Ik heb haar dat never zien doen....
Ik denk echt dat AM van niets en niemand advies aanneemt. Dus zeker niet van personeel van de Stone. Maar ze "koopt" er al een aantal jaar dus die zullen we tevreden zijn met de reclame zie ze maakt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:52 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En waar ze haar mee geholpen hebben vind ik ook totaal niet flatteus 🫣 En ze gaat die lompe gelige laarzen er onder aan doen man man..Even afrekenen zegt ze ook nog 😂😂
Ik las het ook, dit moet ze zelf schrijven toch?? Zelden zo'n lui, passief iemand gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:42 schreef IlseMarije het volgende:
DBM Als reactie op het bericht over het ziek zijn en niet gaan sporten op threads zegt iemand;
Hoho niet zomaar een thuisblijfmoeder.... wel eentje die niet fit is en toch de kracht heeft om al die taken te doen 💪 je mag je cape ook ff ophangen en ongegeneerd ziek op de bank even paar uurtjes bijtrekken ! Beterschaps mop
Nu heb ik buikpijn van het lachen, denk dat ik even moet gaan liggen (netflix kijken? Simsen?)
En uiteraard nergens ‘betaald partnerschap’ bij. Zal ze wel weer achteraf doen, bij 1 storyquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:52 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En waar ze haar mee geholpen hebben vind ik ook totaal niet flatteus 🫣 En ze gaat die lompe gelige laarzen er onder aan doen man man..Even afrekenen zegt ze ook nog 😂😂
Je vergeet dat Debbie vig'er is😂 zoals ze zelf zegt. Dat is niveau 3 op mbo😂quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:33 schreef Muurbloem7 het volgende:
Zag ook net dat filmpje van Debbie met haar b 12 prikken. Wat zal ze dan zegge in zo'n praktijk. Ik ga dit even filmen voor likes ? Dit is toch super awkward. Alle schaamte voorbij.
Ze had beter die opleiding verpleegkunde kunnen afmaken en iets nuttigs kunnen doen met r leven ipv hypochondrieeen. Deze vrouw... echt.. Zo intens vermoeiend.
Net als Sanneke, hijs dat lijf op die fiets. Kap met dat gezanik om alles. Mijn man is ontzettend autistisch, maar volgt daar al langere tijd therapie voor en leest zichzelf positief in. Er is echt goed te leven met autisme. De meeste mensen werken gewoon.
Ah ons professionele slachtoffer. Wat een verschrikkelijk type vind ik dat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Marketingvrouw kwam voorbij. Het ging over inkomsten en in een reactie vroeg iemand, hoe bepaal jij je bedrag? Antwoordde ze dat ze zich spiegelt aan witte mannen. Ik vind het zo bijzonder klinken.. Misschien ligt het aan mij maar ik denk waarom niet gewoon als antwoord, mannen?
Ooit maakte ze een filmpje dat ze een doos van haar moeder had gekregen met de spullen van haar vig opleiding... ging ze doorheen bladeren waardoor je zag dat het een loi cursus was en ze maar 1 bladzijde gemaakt had...quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:33 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Debbie vig'er is😂 zoals ze zelf zegt. Dat is niveau 3 op mbo😂
Ik vind dat filmpje niet om aan te zien.....
Het draait bij haar altijd om iemand’s kleur, heel vermoeiendquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Marketingvrouw kwam voorbij. Het ging over inkomsten en in een reactie vroeg iemand, hoe bepaal jij je bedrag? Antwoordde ze dat ze zich spiegelt aan witte mannen. Ik vind het zo bijzonder klinken.. Misschien ligt het aan mij maar ik denk waarom niet gewoon als antwoord, mannen?
Kwam wel goed van pas voor haar rol in de kerstfilm.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ooit maakte ze een filmpje dat ze een doos van haar moeder had gekregen met de spullen van haar vig opleiding... ging ze doorheen bladeren waardoor je zag dat het een loi cursus was en ze maar 1 bladzijde gemaakt had...
Ze is dus begonnen en na een middag zwoegen al bedacht dat het toch niets voor haar was.. maar wel op haar CV alsof ze de papieren heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |