Ken je Mastermovies nog?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die mobieltjes… dat wil elke leraar wel eens doen, hilarisch.
Zou mij niet heel fijn voelen als Magister bestond in mijn tijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:27 schreef golfer het volgende:
Diep duik donderdag over Magister. (Waar ik nog nooit van had gehoord).
Jakkes, ja, in het weekend lezen wat je cijfer was voor een of ander vak of zelfs je ouders al eerder dan jezelf. Te laat zijn noteren, sjesus. Heb echt medelijden met deze generatie scholieren. Pa' en Ma'gister, meesterlijk..quote:Op donderdag 25 september 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou mij niet heel fijn voelen als Magister bestond in mijn tijd.
Ik ook, maar alleen cijfers, geen dingen als te laat of huiswerk niet gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Toen ik op de middelbare zat kwam Magister later in gebruik.
quote:
Nou, daar heeft hij wel een punt. Ik was een keer in Delft, op het sta5ion, en daar waren voor de tigste keer de toiletten buiten werking. Nergens mogelijkheid tot plassen. Het hele station door gelopen met steeds hogere nood, overal gevraagd. Maar buiten stond zo’n dixy, die gekraakt was ( ik was vast niet de enige met hoge nood geweest). Die emmer, waar de drollen in ronddreven zat zo vol dat hij overstroomde toen de dixy een beetje wiebelde toen ik er in stapte. En een stank…quote:
Yups. En ze hebben het door AI laten maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:43 schreef NailQueen het volgende:
Dat spotje van de BBB holadiee. Was dat echt?
Ik vond hem hilarisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sow, dat was een onverwacht einde…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |