@Nattekat doe er wat aan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sleutels logeerplek ingeleverd. Alles staat nu hier.
Mezelf meteen voor een jaar ViaPlay cadeau gedaan, zeker nu ik een Tv heb waarop ik kan streamen
Ik zag dat Netflix al 13,99 per maand is:'(quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel betalen voor steeds minder content
Geen idee of ik pro heb eigenlijk. Vind het al duur genoeg.quote:
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij moet kunnen multitasken.
Zit volgens mij standaard bij ViaPlay.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee of ik pro heb eigenlijk. Vind het al duur genoeg.
Ik heb verder geen enkele streamingdienst. Ik twijfel over Amazon Prime, want Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat Netflix al 13,99 per maand is:'(
Sow.quote:
Met mogelijkheid naar 4k en dat kan viaplay niet eensquote:
En je doet het tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil hem een sukkel noemen, maar dat is niet netjes.
ViaPleequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met mogelijkheid naar 4k en dat kan viaplay niet eens
Ik heb de goedkoopste versie, die is 9 geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat Netflix al 13,99 per maand is:'(
Dat is het met of zonder Verstappen toch wel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij de volgende biedingsstrijd voor de F1 tv rechten is Max toch met F1 pensioen.
Dan is het bye bye Viaplay in NL![]()
Wel terecht. 20¤ betalen voor één van de magerste streamingservices....quote:
Maar ik heb geen viaplay. Ik heb gewoon een F1tv abonnement. Die vorig jaar? flink in prijs omhoog ging.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit volgens mij standaard bij ViaPlay.
[..]
Ik heb verder geen enkele streamingdienst. Ik twijfel over Amazon Prime, want Clarkson's Farm
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb geen viaplay. Ik heb gewoon een F1tv abonnement. Die vorig jaar? flink in prijs omhoog ging.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Die walgelijke manier waarop ze (Viaplee, red.) de rechten hebben verworven
Oh jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb geen viaplay. Ik heb gewoon een F1tv abonnement. Die vorig jaar? flink in prijs omhoog ging.
En dit ja. En het gaat steeds slechter met ze.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het met of zonder Verstappen toch wel.
Die walgelijke manier waarop ze de rechten hebben verworven
ViaPlay nu ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis de Premier League wedstrijden wel op Ziggo.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze gister wel langs zien komen ergens.
https://www.instagram.com/reel/DOJJj0QEltc/
en wie stopt je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |