Tijd is geldquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stom programma doet niet wat ik wil. Nu kost het me dus weer extra tijd.
Ja, precies. En deze kan ik niet ergens declareren.quote:
Ongekendquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. En deze kan ik niet ergens declareren.
Pics or didn't happened.quote:
Gewoon weer koffie halen tijdquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stom programma doet niet wat ik wil. Nu kost het me dus weer extra tijd.
Of iets anders.quote:
quote:
Ja, uiteindelijk van een andere site gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sleutels logeerplek ingeleverd. Alles staat nu hier.
Mezelf meteen voor een jaar ViaPlay cadeau gedaan, zeker nu ik een Tv heb waarop ik kan streamen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dus nu ben jij mede verantwoordelijk dat we die troep hier nog in Nederland hebben.
Veel betalen voor steeds minder contentquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sleutels logeerplek ingeleverd. Alles staat nu hier.
Mezelf meteen voor een jaar ViaPlay cadeau gedaan, zeker nu ik een Tv heb waarop ik kan streamen
Ach ik zie vanzelf wel..quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel betalen voor steeds minder content
Vooral reclame als je pech hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach ik zie vanzelf wel..
Goede beelden erbij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)schaapskudde-hei-epe
Ik heb ze gister wel langs zien komen ergens.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goede beelden erbij.![]()
Totaal niks op te zien.
Ja, ik heb mijn lesje afgelopen weekend wel geleerd,cdat ik voortaan gewoon weer de laptop op de tv aansluit.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral reclame als je pech hebt.
F1TV Pro genotquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lesje afgelopen weekend wel geleerd,cdat ik voortaan gewoon weer de laptop op de tv aansluit.
Jij bent een vrouw, jij moet kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, die beelden stonden ook onder het bericht.
Nevermind.
Ik moet leren 1 ding tegelijk te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |