imgur ftwquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Oftewel, dat imgbb is gewoon crap...
Ik zag ze gisteren bij de Jumbo liggen, maar niet meegenomen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Eerst nog m'n lichaamsgewicht aan pepernoten eten.
Hmm, ik maak koffie voor Gergi. De rollen omgedraaid klinkt ook wel goedquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier thuis ook als ik voor Cali koffie maak ‘s morgens.
Zwart graag , dankjewel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik maak koffie voor Gergi. De rollen omgedraaid klinkt ook wel goed
Jup, is beter. Ik pleur het gewoon op mijn eigen server maar vind het lastig een upload service aan te bieden omdat je niet weet wat men allemaal erop zet...quote:
Kattenplaatjes.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, is beter. Ik pleur het gewoon op mijn eigen server maar vind het lastig een upload service aan te bieden omdat je niet weet wat men allemaal erop zet...
Dat is geen probleem. Als het maar geen plaatjes van poesjes zijnquote:
Prrrrrr.quote:
Dirty dog is happy dogquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Als het maar geen plaatjes van poesjes zijn![]()
Al boeit dat laatste eigenlijk ook niet, server staat toch al vol met vulgaire meuk
Ik zag vorige week op vakantie ook zo'n hond en moest toen gelijk aan jou denken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dirty dog is happy dog
[ afbeelding ]
We beginnen in de buurt te komen. Nog even volhouden, Fles!quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer werkjes werken dan. Helaas nog steeds geen weekend.
Nog even volhouden, een paar uurtjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar een uur of 8?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je je pik er al ingestoken ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Sta zo'n koffie te maken, voel me net een barista
[ afbeelding ]
quote:
@Koen66 toch maar eens op het matje roepenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:55 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben Mark, ik stop m’n pik in espresso extra dark
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |