Dat klopt ongeveer precies juist, in weken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn moeder was eigenlijk 15 september uitgerekend dus volgens mij klopt dit dan helemaal niet.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer precies juist, in weken.![]()
Ik weet nog niet op wat ik ga stemmen.quote:
Ja aan jouw beperkte verstandelijke vermogens kan het zeker nooit liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Zegt wel wat over de staat van de Nederlandse politiek eigenlijk dat ik bij die rampenpartij kom.
Die staan boven 80% van de politiek.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan jouw beperkte verstandelijke vermogens kan het zeker nooit liggen natuurlijk.
Je praat met een NSC stemmer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet nog niet op wat ik ga stemmen.
Mijn partij de VVD gaat nu niet echt lekker of zo.
....voor de kat om onder te schijten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Aan het einde van de rit had ik net zo goed iets kunnen kopen wat kant en klaar is maar nu heb ik wel iets unieks.
Ik mag hopen zodra ze de kattenbak weer gebruikt dat ze dat in de kattenbak doet en niet in die kist eromheen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
....voor de kat om onder te schijten.
Op dit moment niet, maar denk wel dat ik er binnenkort vaker boodschappen ga doen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier mensen die bij de Lidl winkelen maar niks met de vershoud zegels doen?
Momenteel niet maar als ik weer heen ga en ik krijg ze dan zal ik aan je denken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier mensen die bij de Lidl winkelen maar niks met de vershoud zegels doen?
@Haags dit is pas echtquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:39 schreef rival het volgende:
Sowieso Fransje Timmermans stemmen natuurlijk
quote:Wie nog niet toe is aan pumpkin spiced lattes of frisse boswandelingen kan dit weekend zijn hart ophalen. Morgen wordt het ruim 20 graden en op zondag kan het op verschillende plekken zomers warm worden met temperaturen die oplopen tot 28 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |