SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Wel ribbelsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Goede paprika chips vind ik wel de beste smaak chips die er is.
Zo heftig is ook weer niet toch.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
welke blauwe zijn er nog om de TT te fiksen?
en slechte paprikachips vind je een mindere smaak chips?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Goede paprika chips vind ik wel de beste smaak chips die er is.
Boehoe heb je zoveel zand in je kutje jaquote:Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
welke blauwe zijn er nog om de TT te fiksen?
Mijn tante doet dat, krijg je 100 foto's op whatsapp van mensen in vietnam die je niet kentquote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende: [..] Waarom zou ik foto's van random mensen willen maken
![]()
Nou ja dat vind ik niet zo heel lekker nee.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en slechte paprikachips vind je een mindere smaak chips?
Kloptquote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van Lay's was altijd een favoriet.
Ik zeg ook niet dat ze het niet hebben, maar daar zijn het niet de standaardchips zoals in NLquote:
En dan ook nog minstens de helft onscherp en blurry?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn tante doet dat, krijg je 100 foto's op whatsapp van mensen in vietnam die je niet kent
Die ken ik nietquote:
Ik heb nu lays curry ribbelsquote:
Het is dan ook oranje natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, sowieso in heel veel landen niet, helemaal exclusief Nederlands is het niet, maar volgens mij is het hier wel het enige land waarbij het de normale smaak is
Nee ze is fotografe. Dus op zich zijn de foto's wel goed. Weet alleen niet wat ik ermee moetquote:Op donderdag 4 september 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog minstens de helft onscherp en blurry?
Wees blij dat ik hem niet in je oogbal ramquote:Op donderdag 4 september 2025 22:22 schreef gianni61 het volgende:
Maar waarom steekt die roze gek zn pik in kwark?
bij gebrek aan beter?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:22 schreef gianni61 het volgende:
Maar waarom steekt die roze gek zn pik in kwark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |