De gekken zijn niet zij die de prijs bepalen, maar degenen die het ervoor betalen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Rozevla het volgende:
1 kilo ¤ 7,98![]()
Hebben die Mongolen die pallet met die tering dingen op hun harses gehad ofzo.
Soms ben je echt blij dat je op dieet bent.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Rozevla het volgende:
1 kilo ¤ 7,98![]()
Hebben die Mongolen die pallet met die tering dingen op hun harses gehad ofzo.
Ik trek gewoon scheurtjes in die zakken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
De gekken zijn niet zij die de prijs bepalen, maar degenen die het ervoor betalen.
bij ons zetten de altijd de oudste/lelijkste werknemer achter de nog enig overgebleven normale kassa.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo kun je bijvoorbeeld een leuk gesprekje aanknopen met een knappe kassajuf oid.
Is dat de nieuwe besparingstactiek? Ze gaan hun gang maar, ik kwam er toch al nooit. Zo knap als de Vomarkassajuf kunnen ze toch niet zijn. Al lang niet meer gezien trouwens, wellicht ook vervangen voor 15-jarig grut.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
bij ons zetten de altijd de oudste/lelijkste werknemer achter de nog enig overgebleven normale kassa.
Dat boeit ze echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik trek gewoon scheurtjes in die zakken.
Mogen ze lekker weer een zooitje van die rommel afschrijven
Mooi, kan ik er ook heerlijk mee door gaan!quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat boeit ze echt helemaal niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |