SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ach, ik val er wel een klein beetje voor.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ze een keer in het theater gezien, dat was echt leuk. Maar dit soort liedjes bekoren me niet echt.
Dan mag jij die cd wel hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik val er wel een klein beetje voor.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan mag jij die cd wel hebben
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day I'll fly away
Alsof hij je iets duidelijk wil maken.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Van de week zag ik het ijsvogeltje weer een paar keer langsfladderen, vandaag bleef hij uitgebreid poseren op een paaltje bij de overburen
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
Ik vond het erg stil in dat andre topic
Hij kwam afscheid nemen denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof hij je iets duidelijk wil maken.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
Ik vond het erg stil in dat andre topic
Is het niet dezelfde?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij kwam afscheid nemen denk ik![]()
Naast de jeu de boulesbaan zit er ook wel eens een.
Werd je keel dichtgeknepen door je vriendin?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
ik kreeg hier Matthias Reim verdammt ich lieb dich vibes door, maar ben opeens ademloos
Vorig jaar zat ik in een trein met heel veel Fischer groupiesquote:
Als ze dat voor elkaar krijgt vanaf zo'n 10km verderop dan is dat wel een Stephen King boek waardquote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Werd je keel dichtgeknepen door je vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |