abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218680143

The basics
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

10-stappen haakcursus van de NTR!

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van het vorige deel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 09:38:53 #2
382129 crew  Donna
pi_218684276
:W
pi_218684410
:W

Ik ben bezig aan het Pedro varken van Pica Pau. Ik moet z'n oren, armen en staart nog maken. En dan z'n zwembandjes.

Het varkentje wordt voor een baby. Ik overweeg om één grote zwemband te maken ipv twee kleine bandjes, want ik ben bang dat de kleine bandjes snel kwijtraken. Ik heb gele katoen gekocht voor een grote band. Maar dat contrasteert minder mooi met het lichtroze van de big dan de wit-rode kleine bandjes.

M'n vriend stelde voor dat ik een eend op de voorkant van de grote band haak. Dat zou wel heel grappig eruitzien als het zou lukken.

Ik zou ook de grote band in wit-rood kunnen haken, maar dan niet met een eend erop, en misschien lijkt het dan te veel op zo'n reddingsband die in de haven aan de muur hangt?

Wat zouden jullie doen:
- twee zwembandjes wit-rood
- een grote zwemband geel
- een grote zwemband geel met eend
- een grote zwemband wit-rood
pi_218684425
En hebben jullie tips om er vrede mee te hebben dat z'n rechterbeen net wat dunner is dan z'n linkerbeen? Ik heb rechts als tweede gehaakt en daarbij zat links nogal in de weg, dus ben ik blijkbaar strakker gaan haken. Ik heb het al een keer uitgehaald en opnieuw gedaan, dus nu moet ik het vooral oké vinden dat het handwerk is en dus niet perfect. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')