En 11quote:
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duitsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Räckzßequote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebtquote:
Ja beetje jammer. Schuld van @Haagsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer compleet donker.
*hooivorken en fakkels paktquote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Schuld van @:haags
Ja dat is dan toch bijna in Duitslandquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon bijna in provincie Utrecht joh
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodigquote:Op donderdag 4 september 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*hooivorken en fakkels pakt
Worüber redest du?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Gezelschap bij de heksquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebt
Was sagen sie?quote:
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagtquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Oh Hedwig heeft vandaag besloten weer een keer een huiskat te zijn.Overdag ook grotendeels binnen geweest en ze ligt nu ook weer op de bank.
En de rest van het landquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Ich verstehen du nichtquote:
Voor mij ruim 8 uurquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Oh.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ze ligt hier ook vaak genoeg niet naast me hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagt
Die is niet goed hoor die schijnt geen licht over het hele spectrum ofzoquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |