Grmbl en de sequoiastaakquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staat
Weet er wel eentje te vinden hier in de gemeente, staat schuin tegenover het gemeentehuis in Budadorpquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staat
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doetquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Dat steeds moeten voeden enzo van die starter leek me nu teveel gedoe en werk![]()
Was @:dezwabber niet aan het experimenteren met zuurdesem?
Oh, moeten we komen helpen uitgraven?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet er wel eentje te vinden hier in de gemeente, staat schuin tegenover het gemeentehuis in Budadorp
Ja als je eenmaal een goede hebt zal het wel meevallen jaquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doet
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar de Hyperion in Californië.
quote:Anyone who gets too close could face up to six months in jail and a $5,000 maximum fine
Heb er niet genoeg plek voor in mijn tuinquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, moeten we komen helpen uitgraven?
quote:
Ik scoor deze regelmatig,quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doet
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristenquote:
Dat broodquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scoor deze regelmatig,
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristen
Zondequote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristen
vervelend om een handje chips te etenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de laatste weken vaker misselijk etc door de medicatie. Dat is een veelvoorkomende bijwerking sus niks raars, wel irritant.
Maar ik had gelezen dat het minder kan zijn als je het met eten inneemt.
Dus ik heb net een handje chips op en pak zo nog wat druiven
Van die mensen die alle hotspots in een park afrijden om even zelf op de foto te gaan en niks van heel het gebied meekrijgenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeVind het sowieso zonde dat de hele natuur wordt verpest door toeristen. Hier hebben bijvoorbeeld de dieren in de bergen steeds minder rust en ruimte, omdat mensen overal "insta foto's" willen maken en met z'n allen boven de boomgrens gaan kamperen om zonsondergang/opgang te filmen, veel geluid maken, rotzooi achterlaten..
Ja ik zou gelijk een hele zak leegvretenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend om een handje chips te eten
preciesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou gelijk een hele zak leegvreten
Daarom vliegreizen en hotels duurder maken zodat Henk en Ingrid braaf vakantie vieren in een bungalowpark.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeVind het sowieso zonde dat de hele natuur wordt verpest door toeristen. Hier hebben bijvoorbeeld de dieren in de bergen steeds minder rust en ruimte, omdat mensen overal "insta foto's" willen maken en met z'n allen boven de boomgrens gaan kamperen om zonsondergang/opgang te filmen, veel geluid maken, rotzooi achterlaten..
Lelijk tering dingquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
In Enschede staat een flinke sequoia in het Ledeboerpark.
[ afbeelding ]
Zwaar levenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend om een handje chips te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |