Jij weet veel van mij vriend.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terwijl hij ze in zijn Dodge RAM aan het laden was, 4x per jaar naar Amerika gaat en het hier alleen maar over Trump kan hebben.
Ik had eigenlijk verwacht dat jouw voertaal Engels zou zijn.
Ik moet wel, over mij worden ook veel inlichtingen gewonnen en je kunt dan niet achterblijven. Informatie is macht.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij weet veel van mij vriend.
Lief
How dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jij weet gewoon niet hoe je engels moet speaken
Je weet toch dat Argo een boekje bijhoudt over iedereenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij weet veel van mij vriend.
Lief
@Modus in the hizzlequote:Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat Argo een boekje bijhoudt over iedereen
In sommige ziekenhuizen hebben ze wel eens mensen in dienst die geen Nederlands kunnen maar die wel het gat 'persoonstekort' kunnen vullen, zoals bij bloedafname oid. Dan hebben ze een bordje Only English ofzoiets. Dikke prima. Je hoeft er niet voor te communiceren. Bij mijn vorige tandarts was de assistent uit Oekraīne en dat ging prima want ze is een assistent, niet neerbuigend maar de realiteit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:40 schreef SSienna het volgende:
Ik had ooit een zaak in de beauty/dienstverlening en mijn personeel kon ook geen Nederlands. Het is soms erg lastig om gekwalificeerd Nederlands personeel te vinden.
Het niet Nederlands kunnen zorgt voor z'n eigen problemen (klanten ontvangen, communiceren etc), maar is te overbruggen als de kwaliteit daar is.
Dat was omdat je witte sportsokken aan had in je birkenstock sandalen.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:38 schreef flyguy het volgende:
Een week of twee op een terras was het zelfs zo erg dat het bedienend personeel vraagt of we Duitsers zijn.... dat je geen Nederlands spreekt ok, maar het niet eens herkend terwijl je in het land woont....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |