Ik kom bij jou wonen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lijkt wel moesson regen man man alles staat blank
Het mooie van warme landen is dat dit beeld binnen een kwartier kan omslaan naar een gitzwarte lucht met stevige terreurbuien en onweer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
Benieuwd wanneer hier de 'terreurbuien' komen. Sowieso in September is het vrijwel altijd wel een keer raak.
Vooralsnog dagelijks volle bak zomer bij 30 graden en onbewolkt.
Edit: Sorry... Ik moet niet liegen. Er is wel bewolking.
[ afbeelding ]
Jij woont toch ergens in het noordelijkste puntje van Friesland? Daar zou ik ook echt precies niet willen wonen.quote:
Ik zou het oprecht zat worden uiteindelijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
Benieuwd wanneer hier de 'terreurbuien' komen. Sowieso in September is het vrijwel altijd wel een keer raak.
Vooralsnog dagelijks volle bak zomer bij 30 graden en onbewolkt.
Edit: Sorry... Ik moet niet liegen. Er is wel bewolking.
[ afbeelding ]
Spullen zijn al ingeladenquote:
Ja in Dokkumquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens in het noordelijkste puntje van Friesland? Daar zou ik ook echt precies niet willen wonen.
Dat kan. Iedereen is weer anders.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht zat worden uiteindelijk
Mee eens, het dynamische Nederlandse weer blijf ik heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht zat worden uiteindelijk
Nou niet gaan overdrijven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, het dynamische Nederlandse weer blijf ik heerlijk vinden.
Ik zat er ook inquote:
Boerenkool met rookworstquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zat er ook in
Nou, nog 1 weekend topweer! Zwemmen, plezier, koude versnaperingen, volle terrassen en verbrande holzhakker-steaks van oude gasbbq's. Dit voordat we weer afglijden in de donkere, bibberige en mopperige stamppotmaanden.
Maar niet getreurd...na 5 grijze maanden wordt de lente en zomer van 2026 kurkdroog en MOKERHEET!
Leuk tijdverdrijf welquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Soms wil ik eens gaan overdrijven om toch even die ene foto te krijgen voor "wie is hier de weerkundige" uitslag plaatje.
Maar dit spant wel even de kroon![]()
[ afbeelding ]
Maar eerlijk: Als ik dit op deze manier eens tegen kom, oef! Ik laat me nat regenen ook dat zal mijn een worst wezen op dat moment
Klopt, meeste gevallen worden ze door de fotoshop gehaald om wat meer contrast in te krijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf wel![]()
Maar dit komt je echt niet tegen in real life. En vaak zijn de foto's nog extreem geshopt ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |