Projector icm een 200" schermquote:Op donderdag 4 september 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil een grotere als ik nu heb, en die is al best groot
Misschien op zolder straks.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Projector icm een 200" scherm
Ik heb geen flauw idee hoe groot m'n tv isquote:Op donderdag 4 september 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 37" en die vind ik al best groot.
Slim.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil geen andere, hier zit een custom made kast om heen dus no way dat ik nu nog ga aanpassen.
daar heb ik voor de slaapkamer nog wel over gedacht.... heb een hele grote witte muur to het bed.. maar de enkele keer dat ik iets kijk van TV is op de mobiel.. en een film oid op de laptop is al hoge uitzondering.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Projector icm een 200" scherm
Even diagonaal opmeten en dan omrekenen naar inchquote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe groot m'n tv is
ik heb het ook opgezocht in mn gmail door de zoekoptie frame te gebruiken...quote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe groot m'n tv is
wie wat bewaart, kan nog eens wat opzoekenquote:Bedankt voor het schrijven van een beoordeling over Samsung The Frame 43 inch (2020)(QE43LS03TASXXN)! Rond jouw inzending af door op de link hieronder te klikken:
Dingen die je WEL wil horen....quote:Op donderdag 4 september 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 37" en die vind ik al best groot.
Of gewoon in cm zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even diagonaal opmeten en dan omrekenen naar inch
Kutamerikanenquote:Op donderdag 4 september 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het best apart dat we alles in metrische stelsel doen, behalve de grootte van een beeldscherm.
Het is eigenlijk overbodige luxe maar om keer film op te kijken is hele andere beleving op zo'n groot scherm. Wij hebben in de slaapkamer een projector en een scherm wat in het plafond is verwerkt, zie je verder niets van als het niet wordt gebruikt.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik voor de slaapkamer nog wel over gedacht.... heb een hele grote witte muur to het bed.. maar de enkele keer dat ik iets kijk van TV is op de mobiel.. en een film oid op de laptop is al hoge uitzondering.
Dus geen spijt dat ik dat 10 jaar geleden niet heb gedaan
Domme Amerikanenquote:Op donderdag 4 september 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het best apart dat we alles in metrische stelsel doen, behalve de grootte van een beeldscherm.
ja maar was voor mij dus gewoon weggegooid geld geweest.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is eigenlijk overbodige luxe maar om keer film op te kijken is hele andere beleving op zo'n groot scherm. Wij hebben in de slaapkamer een projector en een scherm wat in het plafond is verwerkt, zie je verder niets van als het niet wordt gebruikt.
Is 150" volgens mij.
Ik weet niet of ik een grotere kwijt kan waar die nu hangt (de enige juiste plek in de woonkamer)quote:Op donderdag 4 september 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil een grotere als ik nu heb, en die is al best groot
Ik vond gamen vooral erg gaaf op de beamer.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is eigenlijk overbodige luxe maar om keer film op te kijken is hele andere beleving op zo'n groot scherm. Wij hebben in de slaapkamer een projector en een scherm wat in het plafond is verwerkt, zie je verder niets van als het niet wordt gebruikt.
Is 150" volgens mij.
De mijne nu bijna 10. Maar die doet het nog goed maar gaat op den duur naar zolder. Voor de gamecavequote:Op donderdag 4 september 2025 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een grotere kwijt kan waar die nu hangt (de enige juiste plek in de woonkamer)
Maar de huidige is wel aan vervanging toe, pas 6 jaar oud.
Daarom overbodige luxe, gebruiken het ding niet eens zo heel vaak... Maar ja, vond het destijds wel een leuk idee.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar was voor mij dus gewoon weggegooid geld geweest.
weet dan wel leukere dingen om te doen met mijn geld
Warmte stijgt toch op?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef rival het volgende:
Enige nadeel vond ik dat de beamer zoveel warmte af gaf..... Was in de zomer geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |