Dit gaat over mijn overgootvader en overgrootmoeder, en hun twee zoons (eentje naamloos maar niet vergeten, eentje mijn opa).quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn vader is jouw opa toch?
Wat een vrouw
Staat dit verhaal in een boek of zo?
Nope.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:41 schreef sigme het volgende:
Verder gefeliciteerd @:vlindertje89 met een nieuw familielidvoor @:blues voor de dingen die nooit voorbij zijn
Voor Elin
Voor @:sarabi voor bierbestelling en geld terug
Voor @:lucky_strike en de vriezerpuzzeloplossing
@:Queller & lucky_strike, ik ken de kikkerfobie wel, D&D had die ook in vrij ernstige vorm, ik heb er lang ervoor gewaakt dat kermit- en kikkergrapjes in een spoiler werden gestopt. Ik hoop dat ze er nu overheen is.
Hey, lees je mee? Ik had nog met opzet niet gementioned, je hailen voor een kikkermededeling leek me onkies.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef sigme het volgende:
Mijn overgrootmoeder moet een bijzondere vrouw geweest zijn, je vindt het en der in de archieven terug dat zij en levenloos kind kreeg. Zij heeft altijd zo luidkeels uitgedragen dat dat jongetje erbij hoorde dat het is blijven bestaan. Later, veel later, ging ze haar (levende) zoon ophalen die die idioten hadden afgevoerd naar Westerbork. Ze hebben 'm maar aan haar teruggegeven. Echt waar! Geen idee hoe vaak dat voorkwam.
Ik opende voor de eerste keer in maanden weer eens de CUL SC (en ik viel met m'n neus in de boterquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Hey, lees je mee? Ik had nog met opzet niet gementioned, je hailen voor een kikkermededeling leek me onkies.
Hoe gaat het met je? En met je baard en je kleintjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij, mijn Baard en mijn inmiddels-niet-meer-zulke kleintjes gaat het uitstekend! Met jou ook, hoop ik?Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik opende voor de eerste keer in maanden weer eens de CUL SC (en ik viel met m'n neus in de boter)!
Hier ook alles goed. Nog immer getrouwd met die waarvoor jij de trouwtaart bakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij, mijn Baard en mijn inmiddels-niet-meer-zulke kleintjes gaat het uitstekend! Met jou ook, hoop ik?![]()
Minder beesten, maar sinds een paar maanden wel een nieuwe jonge hond.
Oh, en deze maand verkopen wij ons huis in Stad. Dus dan zijn we geen plaatsgenoten meer. Ik denk wel eens aan je als ik Stad uitrij en langs die nieuwbouwwijk kom waar we toen een koelkast? een wasmachine? zoiets hebben opgehaald. Lang gelee.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ging direct zoeken naar foto's van de taart, maar die kon ik niet meer vinden. Maar jullie zijn inmiddels zo'n 14 jaar getrouwd, denk ik?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier ook alles goed. Nog immer getrouwd met die waarvoor jij de trouwtaart bakte![]()
Minder beesten, maar sinds een paar maanden wel een nieuwe jonge hond.
Oh, en deze maand verkopen wij ons huis in Stad. Dus dan zijn we geen plaatsgenoten meer. Ik denk wel eens aan je als ik Stad uitrij en langs die nieuwbouwwijk kom waar we toen een koelkast? een wasmachine? zoiets hebben opgehaald. Lang gelee.
Het klinkt wel als topdown leren (dus vanuit het geheel terugwerken naar de te nemen stappen ipv van alle stapjes doorlopen om tot een eindresultaat te komen). En dat schijnt wel te passen bij hoogbegaafdheid. In ieder geval stond het beschreven in een van de verslagen over mijn kind en ik begreep direct waarom ik me groen en geel erger aan allerlei methoden en uitlegquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat maakt wel duidelijk hoe het kan werken als je extreem in beelden denkt, maar met hb heeft het imo weinig te maken.
Ik heb geen account dus kan t niet lezen, maar de kop doet vermoeden dat dat wel is wat er wordt gesuggereerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geeft idd een voorbeeld van top down leren, maar doordat het zo specifiek richt op het visuele plaatje vs de auditieve stappen, is (mij) niet duidelijk waar het nu precies op richt, top down of visueel. Het laatste is voor mij het eerste dat in het oog springt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het klinkt wel als topdown leren (dus vanuit het geheel terugwerken naar de te nemen stappen ipv van alle stapjes doorlopen om tot een eindresultaat te komen). En dat schijnt wel te passen bij hoogbegaafdheid. In ieder geval stond het beschreven in een van de verslagen over mijn kind en ik begreep direct waarom ik me groen en geel erger aan allerlei methoden en uitleg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef sigme het volgende:
Oh ja, maar wat ik eigenlijk wou zeggen was dat ik er achter kwam dat die overgootvader van mij ook nog een half jaartje onderwijzer is geweest in het dorp van @:derludolf
quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
@:pinnenmutske ik hoop dat het een goed afscheid is, vandaag
Je vroeg nog naar Pootjes; hier een foto met Pootjes & Mooitje bij elkaar in de buurt.
[ afbeelding ]
Pootjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Je vroeg nog naar Pootjes; hier een foto met Pootjes & Mooitje bij elkaar in de buurt.
[ afbeelding ]
Dat hoofdquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
LOL, dat schreef ik in eerste instantie ookquote:
Dit vraagt om een tekstwolkjequote:Op zaterdag 6 september 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |