abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218679080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb ook geen idee, mijn gok was een paard van de manege. Maar ze schreef ook dat er een uitvaart zou zijn, dat zou natuurlijk ook voor een paard kunnen, maar vond ik toch weer apart 😅
Uitpaard
pi_218679090
Minibelle, Maen wilde weer eens niet mee. Leerkrachten moesten zich ermee bemoeien om haar te laten luisteren. Bizar dat zij totaal geen controle over haar kind heeft
pi_218679095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze dus continue, dat het niet "jouw" kind is en je er dus niets over te vertellen hebt.
Ik heb haar gezegd dat het ook niet om haar gaat, en dat haar kinderen hier geen beslissing in krijgen.
Toen begon ze te schelden en blokkeerde ze mij.
Dit gedicht zouden veel momfluencers even moeten lezen.
In spoiler vanwege de lengte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218679101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wederom... Net Niet
Zoals gewoonlijk.
En de bewering dat het gezond is, want geen suiker. En de kinderen drinken het (dus) ook.

Volgens mij zijn die kunstmatige zoetstoffen helemaal niet zo gezond voor kinderen?
pi_218679149
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die wilde ze toch voor de middelste?
Fijn dat ze even een oppas had zodat ze iets voor zichzelf kon doen❤ Ze zal het nodig gehad hebben.
Ik zag dat de Zhou’s een keer oppas hebben en een leuke avond hebben. Bij haar snap ik wel dat ze er aan toe is, toch net een ander beeld bij dan bij Debbie _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218679208
Gelukkig zit er vit b12 in wutterdrup. Kan ze de internist ook weer afbellen.
pi_218679218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef Raradefayee het volgende:
Gelukkig zit er vit b12 in wutterdrup. Kan ze de internist ook weer afbellen.
😂😂😂
Want ze drinkt het iedere dag.
pi_218679280
Flu flu’s melken echt alles uit

Wanabee flu flu Esther Kraak bijv.. linkjes etc om maar geld te verdienen voor haar meisjes huis
Ik doe daar juist niet aan mee,
Milou gisteren met geraspte kaas kom op mensen
pi_218679300
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.
En de bewering dat het gezond is, want geen suiker. En de kinderen drinken het (dus) ook.

Volgens mij zijn die kunstmatige zoetstoffen helemaal niet zo gezond voor kinderen?
Ik zou die zooi echt nooit aan mijn kinderen geven, en ook zelf niet drinken trouwens
pi_218679310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:

Wanabee flu flu Esther Kraak bijv.. linkjes etc om maar geld te verdienen voor haar meisjes huis
Milou Laatst ook al met aardappelen
pi_218679316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂😂😂
Want ze drinkt het iedere dag.
Als ze een bankdag heeft, heeft ze altijd een grote beker bij. Elke dag dus
pi_218679321
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:46 schreef Holaa het volgende:

[..]
Uitpaard
😂
pi_218679460
Ik wil geen moeder maffia zijn, maar ik schrik echt van het gebit van een van de kinderen van Onzedrieling. In het laatste filmpje. Zou écht even stoppen met de speen als ik haar was. Jeetje.
pi_218679464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja die vrouw is Queen Linkjes
pi_218679467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou die zooi echt nooit aan mijn kinderen geven, en ook zelf niet drinken trouwens
Ik heb het eens geprobeerd, maar vond het echt enorm vies. Heel kunstmatig smaakje.
Ik was me toen helemaal niet bewust van wat er allemaal in zit. Maar zou t zeker niet aan mijn kinderen geven.
pi_218679501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Met wat? Aardappelen? Dit is geen grap?
pi_218679611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik wil geen moeder maffia zijn, maar ik schrik echt van het gebit van een van de kinderen van Onzedrieling. In het laatste filmpje. Zou écht even stoppen met de speen als ik haar was. Jeetje.
Dat hadden/hebben die meiden bij miniliefde ook
pi_218679613
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.

Het is zo gezond sat het haar precies niets oplevert in gezondheid 🤔🤷
En er zit een bom zoetstof kleurstof en meuk in dat geen haar op mijn hoofd het aan mijn kinderen zou geven...
(Gelukkig vind iedereen hier in huis ricola ook goor... dus voor de smaak hoeft het ook niet)
pi_218679623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met wat? Aardappelen? Dit is geen grap?
Nee, waren van die bevroren aardappelpurree staafjes, en onlangs ook een keer met een pot pastasaus
pi_218679631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het is zo gezond sat het haar precies niets oplevert in gezondheid 🤔🤷
En er zit een bom zoetstof kleurstof en meuk in dat geen haar op mijn hoofd het aan mijn kinderen zou geven...
(Gelukkig vind iedereen hier in huis ricola ook goor... dus voor de smaak hoeft het ook niet)
Hallo, vergeet niet dat er allemaal vitamines in zitten hoor
pi_218679664
Wat een aso gedoe weer met die brommers en motor bij de Geertsen op de oprit. Je zal er maar naast wonen
pi_218679667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hallo, vergeet niet dat er allemaal vitamines in zitten hoor
Neem een appel 😂👍 ze koopt iedere week een groot krat fruit... dat vind ik positiever dan die meuk tabletjes
pi_218679669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Kwam per toeval op de IG van Closet van Val. Zag een reeks foto's van hun vakantie: op één van de foto's is hun dochter echt mega verbrand! Wel heftig hoor. Ik dacht dat zij ook een jeer zei dat hun dochter door haar beperking ook meer last heeft van warmte..
Ik kende haar niet. Moet eerlijk zeggen dat ik bij het bekijken van haar IG zoiets had van wat een ordinaire vrouw. Maar toen ik ging googlen op de ziekte van hun dochtertje kwam ik uit bij een interview van Fawry met haar en haar man en volgens mij is het een hartstikke leuk mens. Ze zegt ook van haarzelf dat ze ordi is, dat mag ik wel. En sneu van hun dochtertje, vooral ook de onzekerheid van hoe ze zich gaan ontwikkelen lijkt mij heel erg moeilijk. Zij maakt zich erg veel zorgen over de toekomst (wat natuurlijk heel begrijpelijk is) maar haar man staat heel positief in het leven zegt hij zelf, hij kijkt vooral naar wat ze wél kan, knap vind ik dat.
pi_218679813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:

Gevalletje Martine Kooistra, die heeft al een tikkie gedeeld en de gofundme in haar bio.
pi_218679891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Minibelle, Maen wilde weer eens niet mee. Leerkrachten moesten zich ermee bemoeien om haar te laten luisteren. Bizar dat zij totaal geen controle over haar kind heeft
Nou idd, te gek voor woorden. Ze hebben een uur (zal vast wel overdreven woorden maar dan nog) staan wachten. Dan gooi je dat kind toch over haar schouder en neem je haar mee? En dan zou ik nog de middelste en de oudste een ijsje geven en de jongste niet want volgens mij zitten er helemaal geen consequenties aan het gedrag. Behalve dat een beetje dreigen dat haar juf wordt gehaald 🤦🏼♀ net als van die ouders die tot 3 tellen en dan, 3 1/4e, 3 1/2e enz en dan zit er nog geen consequentie aan. Wordt alles nog maar erger zo met zulke kinderen, zie dat nog maar een zin het gareel te krijgen. Ik snap daar echt helemaal niks van. Sowieso, ontzettend veel verwachten van die kinderen maar grenzen stellen ho maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')