abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218677988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef IlseMarije het volgende:
Waar zit de accu dan bij de bakfiets van Sanneke? Meestal onder de pakjesdrager of in het frame maar ik zie niks. (Misschien zitten haar benen ervoor dat kan natuurlijk)
Bij ons zit ie onder de bagage drager, bij haar niet. Hij zal dan ergens zitten waar wij hem niet zien 😅
pi_218677994
Ik vind het zo vreselijk om onder de post van verjaardag Lot te lezen dat een volger schrijft: ‘Lot is ook een klein beetje van ons’

Dat lieve meisje is helemaal niet van wildvreemde volgers… lijkt mij heel gek om zo op te groeien en hoop niet dat ze er later in haar leven last van krijgt. Zou het voor mijzelf niet kunnen voorstellen…

Wanneer komen er nou eindelijk maatregelen?
pi_218678000
quote:
Waar zit de accu dan bij de bakfiets van Sanneke? Meestal onder de pakjesdrager of in het frame maar ik zie niks. (Misschien zitten haar benen ervoor dat kan natuurlijk)
Zat ik ook al te zoeken. Is het wel een elektrische?
pi_218678005
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:42 schreef rozebloemmetje het volgende:
Ik vind het zo vreselijk om onder de post van verjaardag Lot te lezen dat een volger schrijft: ‘Lot is ook een klein beetje van ons’

Dat lieve meisje is helemaal niet van wildvreemde volgers… lijkt mij heel gek om zo op te groeien en hoop niet dat ze er later in haar leven last van krijgt. Zou het voor mijzelf niet kunnen voorstellen…

Maar waarom zou je dat als volger ook zeggen/denken?
En ik zou daar als ouder echt de kriebels van krijgen
pi_218678014
quote:
Bij mij onder een bankje in de bak ^O^
pi_218678015
quote:

Dat is creepy. Maar gewoon kinderen blijven delen hoor.
pi_218678016
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:20 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat hoeft er toch niets mee te maken te hebben. Die jongen was 21 en had al jaren een vaste relatie. Lijkt mij heel normaal om dan uit huis te gaan.
Ze hebben er wel erg op aangedrongen. Hij zocht niet hard genoeg. Heeft ze verteld toen ze met de limo opgehaald werd voor boekenbal en toen live ging
pi_218678034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom zou je dat als volger ook zeggen/denken?
En ik zou daar als ouder echt de kriebels van krijgen
Ja is toch mega creepy…
pi_218678036
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Dat vertelt google mij net ook inderdaad.

Lekker even de borst van HVK in beeld…
pi_218678039
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Bij mij ook maar volgens mij is dit oud type vogue en dan zou hij onder de bagagedrager zitten 🤔 ik zat ook al te kijken en me af te vragen
pi_218678081
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja!!! Echt het fijnste moment van de dag zo'n beetje 😂😂😂
😆 herkenbaar
pi_218678094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hebben er wel erg op aangedrongen. Hij zocht niet hard genoeg. Heeft ze verteld toen ze met de limo opgehaald werd voor boekenbal en toen live ging
Oh, dat zou kunnen, ik luister nooit, ben meer van geschreven teksten.
pi_218678187
quote:
Zeker weten dat Annemarie dat geweldig vindt.
pi_218678235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:07 schreef Earring het volgende:
AM heeft ook weer eens facebook gevonden om haar bereik te vergroten
Over hoera, Lot 5 jaar.
Iemand schrijft bij de reacties:

Gefeliciteerd met lieve Lot.
Nu ik toch de kans krijg een reactie te schrijven, zou ik je een tip willen geven.
De vingino boxertjes zijn voor de billen van Lot (en Jet ook) niet geschikt. Ze loopt op elk filmpje haar onderbroek uit haar billen te graaien. Wellicht dat een ander model haar beter zit. Het lijkt me voor haar niet prettig en het staat niet netjes.
Dit bericht is goed bedoeld♡

Zal diegene geblokkeerd worden? Ik gok van wel
En de volgmoekes hebben ook al gereageerd.
pi_218678319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
Fijn dat Koen (van Ellen) even benoemt dat Ellen goed kan zuigen. 🤢
Dit zeggen ze wel vaker hoor. Of andere schunnige opmerkingen. Ik denk dan, als je het zo moet benadrukken dan heb je waarschijnlijk niet een fantastisch seks leven
pi_218678477
quote:

Sowieso die bombarie als Lot jarig is. Verjaardag van Jet gaat bijna geruisloos voorbij. En dan die bevallingsfoto's, brrr.
pi_218678538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het niet over die ene foto, maar over wat ze ons de afgelopen jaren hebben laten zien.
En ja, dat is zeker overmatig alcoholgebruik.

En als jij slechts 4 glazen uit een fles wijn schenkt, dan is het niet gek dat je na 2 glazen "al" op je kop staat.
Bij ons in het oosten zijn we niet zo zuinig hè🤣of mini flesjes wijn😉
pi_218678601
Arme Louay
Het mannetje laat zo vaak zien dat hij doodmoe is.
Ja en dan valt hij in slaap op de fiets, op de bank tussen de herrie.
Als ze hem gewoon in de middag in bed legt weet ik wel haast zeker dat hij gaat slapen.
En sorry: dat is geen borstvoeding geven wat zij doet,
Kind hangt gewoon aan de borst te sabbelen.
Als hij dat in de nacht ook paar keer doet snap ik wel dat hij niet doorslaapt, het jong krijgt niks binnen.
Geef hem gewoon een fles melk met pap in de avond, denk dat dat zoveel scheelt wat doorslapen betreft.
Maar goed haar keus.
pi_218678795
Over AM: wie is in godsnaam ‘onze Jennifer’ die overleden is? Een paard? (Want dat staat er op de tekening) Een juf? Een kind uit de klas?
Haar nog nooit over ene Jennifer gehoord
pi_218678872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:14 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM: wie is in godsnaam ‘onze Jennifer’ die overleden is? Een paard? (Want dat staat er op de tekening) Een juf? Een kind uit de klas?
Haar nog nooit over ene Jennifer gehoord
Ik heb ook geen idee, mijn gok was een paard van de manege. Maar ze schreef ook dat er een uitvaart zou zijn, dat zou natuurlijk ook voor een paard kunnen, maar vond ik toch weer apart 😅
pi_218678888
Heel raar inderdaad dat ze dat zo zonder context deelt.
pi_218678944
Dat AM schrijft dat ze zich later pas realiseerde dat haar volgers eerder van de geboorte van lot wisten dan haar kinderen, vind ik echt zó veelzeggend…

Echt onvoorstelbaar toch dat ze dat soort dingen niet kan bedenken? En er dan later soort van stoer over lopen doen… schiet mij maar lek hoor. Elk weldenkend mens zou dit toch 1) vooraf wél bedenken en 2) die keuze dus niet maken en 3) zich daar anders achteraf voor doodschamen?
pi_218678948
Goede reclame bij Debbie ook weer 🫣 voice over met een ongeïnteresseerde stem en hard op het raam beuken en Jay roepen
pi_218679018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Goede reclame bij Debbie ook weer 🫣 voice over met een ongeïnteresseerde stem en hard op het raam beuken en Jay roepen
Wederom... Net Niet
pi_218679067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
Fijn dat Koen (van Ellen) even benoemt dat Ellen goed kan zuigen. 🤢
Top ook voor haar kind dat dit nu lekker voor eeuwig op het web staat ja ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')