abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218676857
Fijn dat Koen (van Ellen) even benoemt dat Ellen goed kan zuigen. 🤢
pi_218676858
Wat ziet Debbie er weer slonzig uit, in die story waar ze de zonnebloemen afknipt. En Liejum steekt gewoon zelf de straat over, Debbie kijkt niet op of om
pi_218676868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
🤢
pi_218676869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM is ook weer gezellig op threads.

Iemand zegt ‘
Kelly vindt het vast heel fijn dat haar foto en medische geschiedenis zo op het internet wordt gepleurd!’

En DBM:
Ik denk dat jij beter gewoon je waffel kan houden!’

En

‘ Niet jou kind niet jou keuze Accepteer dat ouders die keuze mogen maken voor hun kinderen. En niet jij’

Dus gaat ze vrolijk door met het delen van alle medische kwalen en behandelingen, want zij maken de keuze voor hun kinderen om dat te plaatsen’.

Oma zou hebben gezegd ‘ze is te dom om te poepen’
Ja dat zegt ze dus continue, dat het niet "jouw" kind is en je er dus niets over te vertellen hebt.
Ik heb haar gezegd dat het ook niet om haar gaat, en dat haar kinderen hier geen beslissing in krijgen.
Toen begon ze te schelden en blokkeerde ze mij.
pi_218676874
De Geertsen vieren de verjaardagen met het gezin. Daar voelen zij zich goed bij!
Alsof die kleintjes weten hoe het anders kan, er is nooit iemand anders.
Vandaag gewoon zoals een zondag daar is dus.
Een Oma erbij is altijd fijn maar die zien ze ook sporadisch, jammer hoor
pi_218676899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
Neeeeee
pi_218676914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat ziet Debbie er weer slonzig uit, in die story waar ze de zonnebloemen afknipt. En Liejum steekt gewoon zelf de straat over, Debbie kijkt niet op of om
Maar hij had toch dat super veilige horloge?
Kan ze altijd zien waar ze zijn.
Hij is 2 toch?
pi_218676915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze dus continue, dat het niet "jouw" kind is en je er dus niets over te vertellen hebt.
Ik heb haar gezegd dat het ook niet om haar gaat, en dat haar kinderen hier geen beslissing in krijgen.
Ordinaire tokkie
pi_218676919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij is 2 toch?
Hij is een oude ziel, dus kan ook vast wel klokkijken
pi_218676925
Moet Julia eigenlijk niet verplicht het huis uit nu? Die is ook 21 toch?
pi_218676937
Maar als je die treads van de boze mama doorkijkt is het toch te asociaal voor woorden hoe zij praat?
Ze komt zelf met een heel stuk of ze die poppetjes zal bestellen of niet. Uiteindelijk gedaan, en dan komen er reacties dat mensen het onzin vinden.
" de volgende die zegt dat ik ze niet had moeten kopen schop ik in zn gezicht".
Bij een volgende reactie: " houd je bek".
Ik vraag me serieus af of ze geen beperking heeft ofzo?
pi_218676968
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is een oude ziel, dus kan ook vast wel klokkijken
En opletten met oversteken.
pi_218676979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Iemand anders antwoordt haar ‘Als dit jouw omgang van zaken is met jouw kinderen, ben je echt een ruk moeder. Je hoort je kinderen te beschermen vooral op zo'n gevaarlijke plek als het internet, VOORAL de kinderen die niet voor zichzelf kunnen opkomen!’

Die zal ook wel uitgescholden zijn en in de blokkendoos.
pi_218676996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:20 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar als je die treads van de boze mama doorkijkt is het toch te asociaal voor woorden hoe zij praat?
Ze komt zelf met een heel stuk of ze die poppetjes zal bestellen of niet. Uiteindelijk gedaan, en dan komen er reacties dat mensen het onzin vinden.
" de volgende die zegt dat ik ze niet had moeten kopen schop ik in zn gezicht".
Bij een volgende reactie: " houd je bek".
Ik vraag me serieus af of ze geen beperking heeft ofzo?
DBM is gewoon ook echt van het asociale slag volk, tokkie. Zij lijkt mij een heel naar en vervelend persoon.
pi_218677049
Waarom plakt Debbie die stickers nooit helemaal over de gezichten van haar kinderen?
Zou ze alledrie gewoon herkennen op deze manier. Wat een schijnvertoning weer..
pi_218677070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tja, als je nooit de deur uitkomt ga je op een gegeven moment ook het nut van fatsoenlijk aankleden niet meer zien of zo? Ik loop ook wel in een huispak hoor, heerlijk, maar ik kleed me de meeste dagen wel normaal aan met een make upje erop.
Omdat ik me dan minder ziek en zielig voel en ook wel voor mijn man, die wil ook niet altijd tegen een slons aankijken denk ik dan :')
pi_218677141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Tja, als je nooit de deur uitkomt ga je op een gegeven moment ook het nut van fatsoenlijk aankleden niet meer zien of zo? Ik loop ook wel in een huispak hoor, heerlijk, maar ik kleed me de meeste dagen wel normaal aan met een make upje erop.
Omdat ik me dan minder ziek en zielig voel en ook wel voor mijn man, die wil ook niet altijd tegen een slons aankijken denk ik dan :')
Niks mis met af en toe een huispak hoor 😊
pi_218677190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan zo'n instelling. Zeker haar sneren over school ook elke keer.
Ik zou er als school een hele nare smaak van krijgen.
Het is te hopen dat die school een keer maling krijgt aan al die afwijkende vakantieverzoeken van haar. Judith praat alleen positief over school als er iets voor haar te winnen / halen is. School denkt aan alle kanten mee en wat krijgen ze ervoor terug? Een zanikende moeder en een moeder die werkelijk waar schijt heeft aan hele normale afspraken (op tijd in de klas zitten).
pi_218677205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik kan me over het algemeen best vinden in wat je schrijft.
Maar hier praat je overmatig alcoholgebruik goed. Er werd/wordt door de poly erg vaak gedronken, iets waarvan we tegenwoordig weten dat het slecht voor je gezondheid is.
En als je 4 glazen uit een fles schenkt, is er geen sprake meer van een "wijntje".
Fristi lost niks op? Wijn ook niet hoor.

En ja, ik drink ook graag een glas wijn in het weekend.
Vooral niet als je in je eentje de verantwoordelijkheid over 4 (kleine) kinderen hebt (als de visite weg is).
pi_218677206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij is 2 toch?
Die wilde ze toch voor de middelste?
Fijn dat ze even een oppas had zodat ze iets voor zichzelf kon doen❤ Ze zal het nodig gehad hebben.
pi_218677270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die wilde ze toch voor de middelste?
Fijn dat ze even een oppas had zodat ze iets voor zichzelf kon doen❤ Ze zal het nodig gehad hebben.
Ze liet zich be-reikieën.
pi_218677337
Wow,DBM was ook weer haar lekkere Tokkie-zelf. Echt zo'n valse kat die haar nagels uitslaat als ze iets hoort/leest dat niet in haar straatje past. Meteen om zich heen meppen zonder zich af te vragen of er een kern van waarheid in de reacties kan zitten. Ik hoop voor alle werkgevers in Nederland dat ze niet gaat solliciteren.
pi_218677351
Judith was gisteren weer te moe om te koken, dus het werd weer pizza.

Maar bij de supermarkt hebben ze toch volop maaltijdsalades en kant-en-klaar maaltijden die je zo de magnetron in kan schuiven?
pi_218677359
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar wat is overmatig alvoholgebruik? Ik weet niet hoeveel glazen ze heeft gedronken, staat er niet bij .

En was dat niet met die vriendinnen die er waren en haar ouders, ik vind dat moeilijk te zeggen of dat dan veel is.
Ik sta na 2 glazen al op de kop🤪 maar drink ook alleen bij een etentje of feestje een glaasje.
Ik heb het niet over die ene foto, maar over wat ze ons de afgelopen jaren hebben laten zien.
En ja, dat is zeker overmatig alcoholgebruik.

En als jij slechts 4 glazen uit een fles wijn schenkt, dan is het niet gek dat je na 2 glazen "al" op je kop staat.
pi_218677367
AM is vanmiddag druk met de visite 🫠 Zij heeft de afgelopen jaren de verjaardagen tot het minimale versoberd. Het "grote familiefeest" is ook met uiterste precisie uitgefaseerd. Geen kinderfeest, alleen gesponsorde cadeautjes en anders niks bijzonders, geen dikke knuffel van moeders want die bekijkt het weer vanaf haar scherm, vaak zelfs geen taart naar keuze van de jarige. Voor zichzelf gaat ze naar de warme bakker maar voor de rest kan het er niet af, die doen het maar met wat er besteld kon worden bij AH. Wat een treurnis!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')