Toen was ze alleen nog dik en vrouw geloof ik. Maar toen werd ze gefatshamed en moest ze dealen met alle ongemakken die vrouwen hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe deed ze dat dan voor haar diagnose, welk excuus gebruikte ze toen? Of was ze toen één en al vrolijkheid, een zonnestraaltje?
Heerlijk, zulke mensen.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:01 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Toen was ze alleen nog dik en vrouw geloof ik. Maar toen werd ze gefatshamed en moest ze dealen met alle ongemakken die vrouwen hebben.
Kortom: ze had andere redenen om te janken
Van een afstandje zeker. Heb ook zo’n type in mn directe omgeving en dat is toch wel minder heerlijk kan ik je vertellen 🤣quote:
Ik bedoel het ook op afstand. Ik zou er met een grote boog omheen lopen in het echte leven. Net als bij Debbie en Judith.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Van een afstandje zeker. Heb ook zo’n type in mn directe omgeving en dat is toch wel minder heerlijk kan ik je vertellen 🤣
Dat ze dik was.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe deed ze dat dan voor haar diagnose, welk excuus gebruikte ze toen? Of was ze toen één en al vrolijkheid, een zonnestraaltje?
Maar wat is overmatig alvoholgebruik? Ik weet niet hoeveel glazen ze heeft gedronken, staat er niet bij .quote:Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik kan me over het algemeen best vinden in wat je schrijft.
Maar hier praat je overmatig alcoholgebruik goed. Er werd/wordt door de poly erg vaak gedronken, iets waarvan we tegenwoordig weten dat het slecht voor je gezondheid is.
En als je 4 glazen uit een fles schenkt, is er geen sprake meer van een "wijntje".
Fristi lost niks op? Wijn ook niet hoor.
En ja, ik drink ook graag een glas wijn in het weekend.
ik zie hetzelfde als jijquote:Op donderdag 4 september 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
L eet volgens AM 4 tosti’s 💪🏼
Maar volgens mij is het gewoon 1 tosti (van 2 boterhammen) die door de midden is gesneden en opengeklapt door haar zus?
Zo zag het er wel uit inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
L eet volgens AM 4 tosti’s 💪🏼
Maar volgens mij is het gewoon 1 tosti (van 2 boterhammen) die door de midden is gesneden en opengeklapt door haar zus?
Ik ben ook absoluut geen taalnazi, maar kan dit ook niet aan zien.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
"Hij was zijn eigen weg op". Waarom zoveel kromme zinsconstructies en fouten in elke quote die Annemarie deelt? Zou het niet handiger zijn om dat ná de eindredactie te doen? Ik voel mij nu net een taalnazi, maar het is niet om aan te zien (en ja, ik maak zelf ook fouten, maar in teksten voor werk probeer ik ze toch wel te voorkomen).
Moet Julia de ontbijtboel van haar broers en zussen opruimen dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef MissBaksel het volgende:
AM brengt J en L naar school. Als ze thuiskomt is het nog dezelfde rotzooi op de tafel terwijl Julia rondloopt. Ik snap daar niets van.
Mee eens, maar wat wij zien van haar leefstijl zal niet echt bijdragen aan een rustige(re) huidquote:Op donderdag 4 september 2025 13:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Huid Sanne: Ik krijg er altijd wel een beetje de kriebels van als iemand zegt dat je zelf iets aan de huid kunt doen.
Dat is niet altijd waar. Ik heb hormonale acne. Het enige dat echt helpt zijn hormonen. Toen ik zwanger was (en het jaar ena) was mijn hele hormoonhuishouding in de war. Daar kon geen voeding of cremetje tegenop.
Ik heb wel een lesje bij de Douglas gehad over camoufleren.
Je kan altijd verder klikken naar het nieuwe topic.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik was jullie ook kwijt. Ik kon niet verder dan pag 12. Maar ik ben er weer.
Gefeliciteerd met ons Lotje! Ik was ook aanwezig bij de geboorte.
Dit snap ik ook niet. Als je al wilt dat je kinderen meehelpen in huis kan dat toch per kind?quote:Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Moet Julia de ontbijtboel van haar broers en zussen opruimen dan?
Nee dat moet ze niet, maar het zou wel eens een leuke actie zijn om haar moeder wat werk uit handen te nemen. Of bv eens de vaatwasser uitruimen. Dat doet volgens mij geen van de kinderen.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Moet Julia de ontbijtboel van haar broers en zussen opruimen dan?
Ja, het duurde 2 uur voordat ik me dat realiseerdequote:Op donderdag 4 september 2025 13:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan altijd verder klikken naar het nieuwe topic.
Het topic was gewoon vol.
Eens. En toch denk ik dat haar eetpatroon niet bijdraagt aan een gezonde huid en dat daar echt wel winst te behalen is.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Huid Sanne: Ik krijg er altijd wel een beetje de kriebels van als iemand zegt dat je zelf iets aan de huid kunt doen.
Dat is niet altijd waar. Ik heb hormonale acne. Het enige dat echt helpt zijn hormonen. Toen ik zwanger was (en het jaar ena) was mijn hele hormoonhuishouding in de war. Daar kon geen voeding of cremetje tegenop.
Ik heb wel een lesje bij de Douglas gehad over camoufleren.
Volgens mij doet (in ieder geval) G dat af en toe? Maar ik denk dat het volgens het brein van AM toch nooit zo goed gaat als wanneer ze het zelf doet.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:50 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Nee dat moet ze niet, maar het zou wel eens een leuke actie zijn om haar moeder wat werk uit handen te nemen. Of bv eens de vaatwasser uitruimen. Dat doet volgens mij geen van de kinderen.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij doet (in ieder geval) G dat af en toe? Maar ik denk dat het volgens het brein van AM toch nooit zo goed gaat als wanneer ze het zelf doet.
Ja zag het. Het meisje is best wit en was knalrood verbrand.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Kwam per toeval op de IG van Closet van Val. Zag een reeks foto's van hun vakantie: op één van de foto's is hun dochter echt mega verbrand! Wel heftig hoor. Ik dacht dat zij ook een jeer zei dat hun dochter door haar beperking ook meer last heeft van warmte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |