abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218674168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:36 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, maar het neemt toch niet weg dat het dan niet erg verstandig is om aan het verkeer deel te nemen, of dat dan in een auto is of op een fiets?
Op een fiets gaat het wel langzamer, waardoor situaties wat makkelijker in te schatten zijn vind ik.
Maar als dat ook lastig is, dan zou ik niet snel op de fiets stappen met kind.
pi_218674205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Post-its het volgende:

[..]
Op een fiets gaat het wel langzamer, waardoor situaties wat makkelijker in te schatten zijn vind ik.
Ze heeft het nog nooit geprobeerd heeft ze ooit (sinds ze de diagnose autisme heeft gekregen) wel eens gefietst?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-09-2025 10:33:10 ]
pi_218674208
quote:

[..]
Dit... rijbewijs kan ik niet halen maar met de bakfiets is toch rustiger en beter overzicht houden 🤷
pi_218674210
Gefeliciteerd AM met 5 jaar exposen van je kleine kind op insta dag in, dag uit, 24/7.
pi_218674257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith heeft zich 'dit seizoen' voor het eerst verslapen. Bob gaat nu 1,5 week weer naar school?
Afgeleid door het gepulk in haar ooghoek. In de haast vergeten de slaap uit de ogen te wassen? Hoewel… haast kan ik me niet voorstellen bij Judith. Te laat is toch al te laat.
pi_218674260
quote:

[..]
Dan moet ze zelf ook wel langzamer fietsen. Onze bakfiets kan zo'n 25km per uur (ik ga zelf nooit zo hard vind ik niet prettig) en duurt echt ff voordat ie stilstaat, daar moet je wel overzicht voor kunnen houden. Ook met een (bak)fiets kom je in drukke situaties terecht.
pi_218674426
AM brengt J en L naar school. Als ze thuiskomt is het nog dezelfde rotzooi op de tafel terwijl Julia rondloopt. Ik snap daar niets van.
pi_218674489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan moet ze zelf ook wel langzamer fietsen. Onze bakfiets kan zo'n 25km per uur (ik ga zelf nooit zo hard vind ik niet prettig) en duurt echt ff voordat ie stilstaat, daar moet je wel overzicht voor kunnen houden. Ook met een (bak)fiets kom je in drukke situaties terecht.
Klopt, de snelheid moet ze wel zelf inschatten, misschien moet iemand haar dat vertellen?
Ik weet niet hoe druk Hellevoetsluis is, ik verwacht eigenlijk niet dat ze heel veel verder gaat fietsen.

Zelf fietste ik ook een stuk harder (met lage ondersteuning) voor mijn l.c. nu met volledige ondersteuning veel langzamer.
pi_218674618
Sanneke schrijft dat ze voor het eerst 13u zonder haar zoon geweest is. Ik dacht haar zoon is gaan logeren of een dagje bij Dion zn ouders geweest, maar hij had 13u geslapen zonder fles. Ik vind het dan wel heel dramatisch klinken 13u zonder haar zoon.
pi_218674693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke schrijft dat ze voor het eerst 13u zonder haar zoon geweest is. Ik dacht haar zoon is gaan logeren of een dagje bij Dion zn ouders geweest, maar hij had 13u geslapen zonder fles. Ik vind het dan wel heel dramatisch klinken 13u zonder haar zoon.
En ze wilde hem heel graag stiekem wakker maken. Nou, die behoefte heb ik echt nooit gehad. Bij niemand.
pi_218674716
quote:
Echt he... zolang je kind nog in huis is, ben je niet "zonder je zoon". Vooral omdat je zelf ook slaapt tijdens een deel van die tijd :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218674752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef Odonata het volgende:

[..]
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aa
En dit is dus het grootste verschil met een vriendin die iemand een appje stuurt vol met dyslexie fouten en iemand die denkt dat ze influencer is. Als je allemaal teksten online gaat gooien moet je die na laten kijken door iemand.
pi_218674893
Judith is volkomen onaangepast, heeft geen sociale talenten en doet lekker wat ze zelf wil. Ze heeft zich verslapen zegt ze, ooit vertelde ze dat ze nooit een wekker zet. Ik vind dat knap idioot. Iedereen moet rekening houden met haar maar zij met niemand. T.UT!
pi_218675008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith is volkomen onaangepast, heeft geen sociale talenten en doet lekker wat ze zelf wil. Ze heeft zich verslapen zegt ze, ooit vertelde ze dat ze nooit een wekker zet. Ik vind dat knap idioot. Iedereen moet rekening houden met haar maar zij met niemand. T.UT!
Ik heb echt een bloedhekel aan zo'n instelling. Zeker haar sneren over school ook elke keer.
Ik zou er als school een hele nare smaak van krijgen.
pi_218675113
Judith is telkens zo ontzettend moe geeft ze aan, maar gaat wel zelf rijden naar Amsterdam.. ik vind daar wat van. Ze was ook zo moe na de activiteiten tijdens de vakantie en dan met zo’n oververmoeid lijf zo’n stuk rijden, op sommige stukken 170 rijden én je eigen zoon op de achterbank hebt. Best veel risico’s, voor haarzelf, haar mede weggebruikers én vooral haar zoon.
pi_218675415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Flipflop12 het volgende:
Gefeliciteerd AM met 5 jaar exposen van je kleine kind op insta dag in, dag uit, 24/7.
Ja dit. Triest.
pi_218675480
quote:
Bizar. Ze is obsessief met dat kind bezig.

Als Dion hem verschoont gaat ze kijken of het wel goed gaat. Als hij hem naar bed heeft gebracht (en zij hem dus gedag heeft gezegd) gaat ze daarna nóg een keer heen nadat hij hem in bed heeft gelegd.
pi_218675511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef Odonata het volgende:

[..]
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aa
Krijg je geen spellingscontrole als je iets op threads plaatst? Want ze blijft ook maar ‘meenst’ plaatsen, waar bij mij nu rode stippeltjes onder komen.
pi_218675542
De chagerijnige mama moet eeeeeven wat me time...huh, je hebt 2 kinderen die de hele dag op school zitten.
Als je ze zelf tenminste niet ziek gepraat hebt.
pi_218675550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef MissBaksel het volgende:
AM brengt J en L naar school. Als ze thuiskomt is het nog dezelfde rotzooi op de tafel terwijl Julia rondloopt. Ik snap daar niets van.
Ik wel, hier lopen ook wezen rond met de gave dat te negeren....
pi_218675752
AM schrijft dat insta eerder op de hoogte was na geboorte Lot dan haar kinderen.
Omdat dat live gedeeld werd. Daardoor de oudsten dus gewoon druk waren met werk of vrienden en nog niet wisten dat de kleinste geboren was.

PARDON. Je bent dan toch helemaal gek joh. (Of verslaafd)
En als oudste kind zou ik dit absoluut niet waarderen, Truus uit Groningen en Fien uit Brabant weten eerder dan jijzelf dat je een zusje hebt?
pi_218675777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef AppelsEieren het volgende:
AM schrijft dat insta eerder op de hoogte was na geboorte Lot dan haar kinderen.
Omdat dat live gedeeld werd. Daardoor de oudsten dus gewoon druk waren met werk of vrienden en nog niet wisten dat de kleinste geboren was.
Met een clickbait: in haar boek kun je lezen of ze daar spijt van heeft of niet.
(gokje: nee natuurlijk niet want zo bracht de geboorte van Lot vreugde bij nog veel meer mensen dan hun gezin :r )
pi_218675862
AM: is het normaal dat een VK vraagt of het een geplande zwanger is? Of werd dat gedaan voor de uitzending waar ze aan mee deden?
pi_218675864
Wat een vreugde voor alle volgers. Nu zijn er ook wel mensen die vaak reageren bij influencers alsof ze recht hebben op dat soort informatie. Bij de Jelies laatst ook toen er 1 in het ziekenhuis had gelegen en er mensen reageerde dat dit soort info niet op instagram hoort. Een mevrouw vond dat allemaal onzin, want zij wilde op de hoogte gehouden worden.

DBM heeft alweer me time nodig. Dat floaten helpt dus ook nergens voor.
pi_218675920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:21 schreef Ballerina888 het volgende:
De chagerijnige mama moet eeeeeven wat me time...huh, je hebt 2 kinderen die de hele dag op school zitten.
Als je ze zelf tenminste niet ziek gepraat hebt.
Op threads zegt ze dat ze blij is dat ze nu echt eens kan helpen op school. Die vrouw is altijd thuis, flip/flap zit al 4? Jaar op school en je hebt nog nooit meegeholpen??
Hoe dan? En dan me-time moeten hebben?

Ik help ook niet vaak mee, maar dat komt door l.c.. Als er een activiteit is waar ik wel mee kan helpen, dan meld ik me wel aan (in overleg, want ik kan meestal maar een deel meehelpen omdat het anders te inspannend is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')