Was gisteren zelfs een verhaal op TikTok dat een vrouw met een Palestina-vlag werd achtervolgd/bedreigd. door pro-Israel mensen. Tot in het Kruidvat.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:31 schreef einzeinz het volgende:
Ik raak die hele discussie over Palestina of Israël wel wat beu hoor.
Is er geen ander nieuws tegenwoordig? Een mens zou bijna nog eens blij zijn als er nog eens iets in de buurt van de Johan Cruijff arena gebeurd (bij wijze van spreken)
Nee, maar echt.
Wat boeit Israël me nou? Ja, er zitten tig knappe vrouwen die ik zou willen doen maar dat is het dan ook.
Wat boeit me wat Netanyahu zegt? Niets!
Hier in mijn straat waren er mensen die met krijt een rode lijn voor hun huis hadden getekend.
Haha, ik heb er een emmer water over gegooid en de lijn was zo goed als volledig weg.
Da hep op tiktok gestaanquote:Op donderdag 4 september 2025 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was gisteren zelfs een verhaal op TikTok dat een vrouw met een Palestina-vlag werd achtervolgd/bedreigd. door pro-Israel mensen. Tot in het Kruidvat.
Nou, kom je aan het Kruidvat, dan kom je aan mij![]()
![]()
![]()
Ja, dat zijn de interessante verhalen.quote:
Het is voor zover ik weet ook niet verplicht om je ermee bezig te houden, volg het niet en laat je buren ook gewoon links liggen.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:31 schreef einzeinz het volgende:
Ik raak die hele discussie over Palestina of Israël wel wat beu hoor.
Is er geen ander nieuws tegenwoordig? Een mens zou bijna nog eens blij zijn als er nog eens iets in de buurt van de Johan Cruijff arena gebeurd (bij wijze van spreken)
Nee, maar echt.
Wat boeit Israël me nou? Ja, er zitten tig knappe vrouwen die ik zou willen doen maar dat is het dan ook.
Wat boeit me wat Netanyahu zegt? Niets!
Hier in mijn straat waren er mensen die met krijt een rode lijn voor hun huis hadden getekend.
Haha, ik heb er een emmer water over gegooid en de lijn was zo goed als volledig weg.
Inderdaad, Gaza is een illegale entiteit.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:23 schreef Rozevla het volgende:
Tijd dat Israël is ff doorzet en die strook plat bombardeert en er een brede snelweg van maakt.
Hier om de hoek is er een Kruidvat. Het komt wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was gisteren zelfs een verhaal op TikTok dat een vrouw met een Palestina-vlag werd achtervolgd/bedreigd. door pro-Israel mensen. Tot in het Kruidvat.
Nou, kom je aan het Kruidvat, dan kom je aan mij![]()
![]()
![]()
Dat is ook een manierquote:Op donderdag 4 september 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Palestijnen zijn er bijna niet meer toch? Mag toch hopen dat de genocide nu wel zon beetje voltooid is, is dat probleem ook opgelost.
Hier op Fok!forum hebben we ook geen last van dat soort dingen? Dat mensen de grootste flauwekul uit hun duim zuigen?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zou iemand zijn/haar dag moeten beginnen met "vandaag ga ik een verhaal verzinnen over een vrouw met een Palestina vlag die het Kruidvat binnenloopt....etc."
Israel ook denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Inderdaad, Gaza is een illegale entiteit.
Nee, Israël is een erkend democratisch land. Gaza is een terreurstaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |