Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innenquote:
Ja, ga ik doen. Want deze man woonde ook al via de Ggz, dus die hebben als het goed is , meer gegevensquote:Op donderdag 4 september 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.
Oh nee hoor maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innen
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.quote:
En dat je niet de enige bent dus je zal ook moeten overbieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Link?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Zie niksquote:Op donderdag 4 september 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik probeer oud papier aan straat te zetten.
[ link | afbeelding ]
Die kat heeft de tijd van haar leven.
Ik was met Stig-speed aan het postenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)imopzoom-6/43045492/
RIPquote:Let op: het betreft een 'bieden vanaf'-prijs!
Dit bewijst ook wel dat alleenstaanden gewoon bijna geen kans hebben.quote:
👀quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Lol ja nee okequote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Zou ik ook hebben bij het zien van zulke startersprijzen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)imopzoom-6/43045492/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |