Het is voor 10 uur Ger.quote:
Ripquote:Op donderdag 4 september 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Ik werd wakker met een dichte neus en een kurkdroge mond.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinreis duurt lang op een klapstoeltje
HdPquote:Op donderdag 4 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinreis duurt lang op een klapstoeltje
Zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Bij het lezen van deze struggles ben ik blij dat ik op 5 minuten fietsen van werk woon.
Ik ben blij dat mijn buren geen tropisch zwemparadijs hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Bij het lezen van deze struggles ben ik blij dat ik op 5 minuten fietsen van werk woon.
1x in de week naar Rotterdamquote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn buren geen tropisch zwemparadijs hebben.
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips hoe laat begint de film vandaag?
Oh dat is wel balen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.
Kwijlend op de buurman.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dat vanaf nu ook.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen.
Spannendquote:Op donderdag 4 september 2025 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat vanaf nu ook.
Verhuisbedrijf is als het goed is zo hier
Lijkt me een hele operatie om een bos even te verplaatsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat vanaf nu ook.
Verhuisbedrijf is als het goed is zo hier
Ik heb daar wel al de nodige ervaring in.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me een hele operatie om een bos even te verplaatsen.
Euhm...quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes chocola in je bruine kwijl.
De spades staan al klaar?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar wel al de nodige ervaring in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |