Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordt
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapenquote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.
*hand opsteekt*quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
Nou, dat uitgeslapen hoeft dus helemaal niet. Was dat maar zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapen
Je kan ook slecht slapen en tegelijk door dat pleurisding gewekt worden.
Die tijd begint nu wel weer ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou dat valt anders best tegen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ok.quote:
Wat danquote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Eindelijk op kantoor gearriveerd.
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.quote:
En niemand rijdt door.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.
Dat sowieso niet, want spits.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niemand rijdt door.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want spits.
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
*Gekkie meldt*quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:
Daarom houden we van jequote:
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder fluim?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.
Bij mij komt het meestal ook vooral door slecht slapen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |