Kan je niet meer onderhandelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Hoe bedoel je? "Hi I'm Wetpussy. I'll make you an offer you can't refuse."?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Ik zit op de helft, ongeveer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
En er zit wel een tuin luchtplaats bijquote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Ik heb het idee dat ik nu al redelijk aan de hoge kant zit van wat ze hadden willen bieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Mwah, aan de voorkant heb je op zich nog wel goede tuinopties. Genoeg tegels om te wippen daar.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zit wel een tuin luchtplaats bij
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.
Midden in de Randstad, zou je denken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen VvE helpt ook wel mee denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Oh jeetje ik woon zelfs groter.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)imopzoom-6/43045492/
Maakt niet veel verschil denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hier wel wonen.
https://www.funda.nl/deta(...)alstraat-6/43011687/
Jij begint over in gemeentes verderop kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?
Vermoed dat Zoetermeer nog een van de betaalbaardere opties is. Maar ja, Zoetermeer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maakt niet veel verschil denk ik
Hier geen last van. Nooit wat op slot hierquote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
*maakt notities*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |