quote:Op woensdag 3 september 2025 21:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heb je wel een bed in je crackhuisje daar
Lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was Nederland zat en levenskwaliteit is hier 100x beter.
TS in kwestie:quote:Op donderdag 4 september 2025 15:49 schreef Fushia2 het volgende:
Nu lekker GENIETEN aan het zwembad op het dakterras
Ik zat in de corporate sales, maar ik werd geleefd.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat.
Werk je daar dan ook, of heb je in Nederland zoveel money vergaard dat werken geen noodzaak meer is?
Maar wat doe je nu dan voor werk?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zat in de corporate sales, maar ik werd geleefd.
Had er plots helemaal geen zin meer in. Ontslag genomen en vertrokken naar Spanje![]()
I
In de sales ook hier, maar dan allemaal wat minder spannend natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu dan voor werk?
Oh gewoon bij de Spaanse mediamarkt.quote:Op zondag 7 september 2025 21:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In de sales ook hier, maar dan allemaal wat minder spannend natuurlijk
quote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh gewoon bij de Spaanse mediamarkt.
Maar ben aan het checken om officieel gids te worden. lekker manquote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh gewoon bij de Spaanse mediamarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |