Dat bepaal ik ook niet. Maar die wielercommentator heeft gezegd ook dat dit geen sportwedstrijden mag verstoren.quote:
zijquote:Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bepaal ik ook niet. Maar die wielercommentator zij ook dat dit geen sportwedstrijden mogen verstoren.
En ik bepaal zelf wel wat ik typ. Jij hoeft me de les niet te spellenquote:
lekker maatquote:Op woensdag 3 september 2025 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik bepaal zelf wel wat ik typ. Jij hoeft me de les niet te spellen
De les spellen is niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 3 september 2025 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De les spellen is niet eens fatsoenlijk Nederlands.
aaah i see what you did therequote:Op woensdag 3 september 2025 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Betogers moeten gewoon met hun poten van (sport)wedstrijden blijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Plompzakker het volgende:
Wielrenners![]()
Verbaast me niks dat die fans voor een groot deel uit randdebielen bestaan
Dan ziet en heeft niemand het erover. Jij hebt er nu een topic over geopend = missie geslaagd.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga een beetje amok maken aan de ambassade van Israël ofzo. Maar laat sportwedstrijden met gerust
De wielercommentator heeft ook gezegd dat ik de KLB oeuvre award moet krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bepaal ik ook niet. Maar die wielercommentator heeft gezegd ook dat dit geen sportwedstrijden mag verstoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |