abonnement Unibet Coolblue
pi_8717557
Goed, moe maar voldaan.
Heb momenteel een levende bontkraag, en dat is wel lief
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:05:06 #252
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8717690
moe
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8717703
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:58 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Effe tussendoor, leuk dat je ook uit Limburg komt.

Ik denk dat jij wat overgevoelig bent. Uit je verhaal krijg i het idee dat je er moeite mee hebt. Ipv van een muur om je heen bouwen, zou ik er proberen er mee om te gaan ipv van je op te sluiten. Je moet ook maar zo denken dat dat best een mooie eigenschap is die je hebt. Alleen dat bang zijn is denk iets dat het te maken heeft met het bang zijn om alleen te zijn. Ik dnk als je je wat meer aan je gevoelns toegeeft en het in een baan leid, dat je er heel ver mee komt.


Ik sluit me af qua sociale contacten Ik voel me er niet prettig bij omdat ik de aanwezigheid van de ander zo erg aanvaar.

Sociale contacten vermijd ik dus en daar ben ik helemaal niet blij mee.

Maar het zal er wel bij horen. Mensen zeggen vaker dat ik goed met mensen kan omgaan maar zo zie ik het dus niet. Ik ben best bang voor sociale contacten omdat ik alles voel en ervaar. Iedere beweging en karakter eigenschap zie ik.

Voel me alleen vaak beter. Omdat ik dan alleen mijn eigen energie voel. En niet de energie van de ander. Ik kan alleen mijn eigen ik en energie hebben. De ander ervaar ik als storend.

pi_8717795
Hmmm toch een beetje aan het dubben of hoe ik met Dennis om moet gaan .
Ik wil aan een kant wel contact , maar vind het wel vaag dat die eerst zo vastbesloten was geen contact en nu een maand later alweer aan het bijdraaien is.
Ik ga nog steeds ff lekker op mezelf focussen en later wel contact opnemen en dan zie ik wel .
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:10:15 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8717808
Ik voel me lichamelijk beter na een kopje zoethoutthee . Geestelijk is zoiezo alles top...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:18:45 #256
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8718021
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:51 schreef yingyang het volgende:

[..]

Danke

Wat ik voel...hmmm ik voel me anders dan anderen. Anderen zijn afstandelijk en komen naar mijn inzicht afstandelijk over. Ik word vaak te close en kan niet afstand nemen bij sociale contacten. Als iemand me aankijkt dan word ik meestal meegezogen door die blik die ze op mij werpen.

Alles komt bij mij te snel binnen. Op een ander forum heb ik hier ook al meer over geschreven. Alles komt te snel binnen bij mij. Ik kan me niet afsluiten.

Ik kan niet koud omgaan met sociale contacten. Ik voel de anderen als het ware. Ik voel hun aanwezigheid en kan er niet mee omgaan. En zo gaat het altijd. Ik richt me meer op de andere persoon dan op mezelf en de situatie.

Zal wel vaag overkomen maar zo gaat het dus. Ik voel teveel energie en kan niet tegen die energie die ik ervaar.

Ik wil met een of andere afstand met mensen omgaan. Dat ik een of andere firewall opbouw om mij en hen heen. En dat ik via die firewall communiceer. Inplaats van dat ik hun aanwezigheid zo erg voel.

Klinkt wazig ja. Maar zo leg ik het ff uit. Ik krijg alles wat ik meemaak 1000 keer harder binnen dan andere mensen.


You're welcome!

Kan me er wel een beeld van vormen... Vind het mooi verwoord ook. Alleen met die laatste zin heb ik wat moeite... Je kunt mensen niet inschatten, en je kunt al helemaal niet zeggen hoe hard indrukken aankomen bij anderen. Wie weet zijn er mensen die precies hetzelfde ervaren als jij. Bovendien, je kunt wel proberen andere mensen te peilen (heb ik zelf ook jarenlang geprobeerd, en ik begin nu net mijn best te doen om daar vanaf te komen, vandaar dat ik het had over een jarenlang proces), maar dan eindigen ZIJ ongepeild en JIJ gefrustreerd. En jah... daar zou ik ook doodmoe van worden.
Verder, dat wat jij beschrijft in het zinnetje 'Ik voel de anderen als het ware', ik weet niet hoe letterlijk dat bedoeld is, but if so... wees daar zuinig op. Het is een gave (zweef, zweef). Probeer idd alleen die energie in goede banen te leiden, zodat die energie niet met je op de loop gaat.

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:23:05 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8718139
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')