Die wedstrijden worden straks doordeweeks ingehaald.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wellicht krijgen Almere, Den Bosch, ADO en De Graafschap nu 1 overwinning in de schoot geworpen en zullen ze vanaf volgende week vrijdag "gewoon" gaan beginnen??
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:23 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete voetbalclub. Ik ben voor de meest eerlijke.
En daar zit hem nu net het hele probleem, zo ook mijn aversie voor deze uitspraak in. Want als eerst 100 rechters aangeven dat je geen recht hebt op een licentie en alleen de allerlaatste rechter wel, dan krijgt die ene nog gelijk ook. Is dit een democratie?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rechtspraak in Nederland is gewoon procederen totdat een rechter je gelijk geeft
Zonder jong teams valt die competitie om en het is al helemaal niks, maar was meen ik een eis van ESPN of hoe dat toen ook heette.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt voor dit seizoen toch weinig uit, Vitesse zal hoe dan ook onderaan eindigen met een selectie die ze nu nog bijeen moeten rapen, en de minpunten die ze al hadden en mogelijk nog weer krijgen.
Gaat erom dat je volgend jaar weer een gezonde competitie hebt en inderdaad, die Jong-teams mogen lekker wegblijven wat mij betreft.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:39 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
En daar zit hem nu net het hele probleem, zo ook mijn aversie voor deze uitspraak in. Want als eerst 100 rechters aangeven dat je geen recht hebt op een licentie en alleen de allerlaatste rechter wel, dan krijgt die ene nog gelijk ook. Is dit een democratie?
Dat laatste klopt. Dat de competitie anders zou omvallen, weet ik niet. Ik denk dat er nu ook niet zoveel televisiegelden over de Eerste divisie gegenereerd worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder jong teams valt die competitie om en het is al helemaal niks, maar was meen ik een eis van ESPN of hoe dat toen ook heette.
Geen idee hoe het precies zit, dat een tv-zender zich bemoeit met de competitie-indeling lijkt me wel vrij vreemd maar wat dat betreft is het bij de KNVB ook wel een zootje heb ik het idee.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder jong teams valt die competitie om en het is al helemaal niks, maar was meen ik een eis van ESPN of hoe dat toen ook heette.
Zal wel te maken hebben met het aantal wedstrijden en dus uitzendingen. Sponsoren etc.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zit, dat een tv-zender zich bemoeit met de competitie-indeling lijkt me wel vrij vreemd maar wat dat betreft is het bij de KNVB ook wel een zootje heb ik het idee.
nee maar het was een package deal voor het betaalde voetbal, ik kan het me niet zo heel goed herinneren maar anders wilden ze eerste divisie eigenlijk niet meer uitzenden en dan valt sponsoring voor die clubs ook snel weg, of iig een stuk lager.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Dat de competitie anders zou omvallen, weet ik niet. Ik denk dat er nu ook niet zoveel televisiegelden over de Eerste divisie gegenereerd worden.
Eindelijk een verstandige reactie.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Montagui het volgende:
Me dunkt dat met zo ongeveer 2 jaar uitstel er aan het zorgvuldigheidsbeginsel ruimschoots is voldaan.
Moet er dan nog langer worden aangemodderd, ontdoken en gemanipuleerd worden met cijfertjes voor er actie mag worden ondernomen?
Rare uitspraak van deze rechter.
Maar er is nu een wezenlijk nieuwe situatie toch met een nieuw bestuur en organisatie.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Montagui het volgende:
Me dunkt dat met zo ongeveer 2 jaar uitstel er aan het zorgvuldigheidsbeginsel ruimschoots is voldaan.
Moet er dan nog langer worden aangemodderd, ontdoken en gemanipuleerd worden met cijfertjes voor er actie mag worden ondernomen?
Rare uitspraak van deze rechter.
quote:
quote:
Dan is de vraag waarvoor?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:17 schreef TokkieFamilie het volgende:
Hierbij een nieuwe voorspelling: de KNVB gaat Vitesse wederom VELE strafpunten opleggen. Bijvoorbeeld -30 punten. Leuk voor de competitie om wederom een club erbij te hebben die voor de bok zijn klote meedoet.
Vitesse zal er ook dit seizoen niet in slagen zijn papieren op orde te hebben of afspraken na te komen wat al heel snel zal resulteren in strafpunten. Ik blijft het bovendien bizar vinden dat velen nog altijd de fout bij de KNVB leggen. Dat die ene laatste rechter van mening is dat Vitesse niet heeft misleid wil nog niet zeggen dat al zijn voorgangers ongelijk hebben. Ik ben letterlijk van mening dat hier een vies spelletje heeft plaatsgevonden, dat de rechter beter gezegd flink onder druk is gezet.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarvoor?
De rechter heeft bepaald dat vitesse mee mag doen alsof er geen besluit is genomen, ze kunnen dus geen minpunten opleggen voor de gemiste wedstrijden.
Daarnaast schetste de knvb een beeld van voortdurende misleiding maar ook dat veegt de rechter van tafel, kennelijk kloppen de feite van de knvb niet.
En als laatste heeft de knvb te weinig rekening gehouden met de nieuwe naderende situatie.
Ah je bent het niet figuurlijk van mening maar letterlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Vitesse zal er ook dit seizoen niet in slagen zijn papieren op orde te hebben of afspraken na te komen wat al heel snel zal resulteren in strafpunten. Ik blijft het bovendien bizar vinden dat velen nog altijd de fout bij de KNVB leggen. Dat die ene laatste rechter van mening is dat Vitesse niet heeft misleid wil nog niet zeggen dat al zijn voorgangers ongelijk hebben. Ik ben letterlijk van mening dat hier een vies spelletje heeft plaatsgevonden, dat de rechter beter gezegd flink onder druk is gezet.
Blijken ze in een totaal ander stadion te gaan spelen.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
4 seizoenskaarten aangevraagd, yolo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |