abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2025 @ 10:12:30 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218674254
User @TokkieFamilie krijgt een enorme loei om de oren van moderator @onlogisch
  donderdag 4 september 2025 @ 10:12:46 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218674258
Benieuwd met wat voor selectie Vitesse volgende week op de proppen komt. Dat kan toch nooit veel zijn.

Wat mogen we eigenlijk verwachten van die Duitse trainer daar? @Sabata

[ Bericht 47% gewijzigd door WheeledWarrior op 04-09-2025 10:24:53 ]
pi_218674533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
User @:tokkiefamilie krijgt een enorme loei om de oren van moderator @:onlogisch
Is 'Onlogisch' moderator? Ik ben diep onder de indruk. Vooral door de wijze waarop hij alles onderbouwt. Prachtig, al die kernpunten die hij aandraagt, die diepgaande uiteenzettingen. En we zullen zien dat hij straks over alles gelijk krijgt, dat het wel meevalt met Vitesse, dat ze bijvoorbeeld totaal geen puntenaftrek gaan krijgen en alles meteen financieel op orde krijgen.
pi_218674598
Zijn genoeg spelers transfervrij, alleen het salaris kan wel eens een probleempje worden. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218674610
Ik denk (nog steeds) dat het uitstel van executie is.
Het afwenden van een failisement lijkt al een hele klus te worden.

Ben benieuwd of alle sterkhouders, sterkhouder blijven als er steeds maar geld bijgepast moet worden met weinig perspectief.

Verder hebbne deze sterkhouders voor een prikkie de aandelen van Parry overgenomen. Ik denk dat ergens Parry nog wel z'n miljonene terug wil. Of zou die zomaar afstand doen van pak em beet 15 miljoen? kan het me niet voorstellen.

Verder moet men niet vergeten dat de hele sterkhouderconstructie en Parry buitenspel pas is opgetuicht NADAT de KNVB de licentie niet afgaf. Maw toen de knvb dat besloot zat Parry er nog gewoon tussen.

Het wordt sowieso een heel veel jarenplan, want er is nu niks zelfs het kapitaal op het veld is weg. Wil je dat fatsoenlijk opbouwen ben je zo jaren verder. Heeft Arnhem/Vitesse dat geduld?

Ik ben overigens niet tegen Vitesse en hoop dat het ze lukt, maar vooralsnog denk ik nog steeds dat we binnenkort afscheid gaan nemen van de club.
pi_218674813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een aantal clubs wel, ze hebben eigen keuze.
Dat klopt maar de 4 clubs waar Vitesse tegenmoet zijn in principe altijd vrij die weekenden (dus die zullen dan 1x moeten inschikken).
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218674857
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Is 'Onlogisch' moderator? Ik ben diep onder de indruk. Vooral door de wijze waarop hij alles onderbouwt. Prachtig, al die kernpunten die hij aandraagt, die diepgaande uiteenzettingen. En we zullen zien dat hij straks over alles gelijk krijgt, dat het wel meevalt met Vitesse, dat ze bijvoorbeeld totaal geen puntenaftrek gaan krijgen en alles meteen financieel op orde krijgen.
Vitesse heeft nog -12 als ze starten met de competitie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218674903
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klucht

Die hele club, dat gerechtshof wat overduidelijk riekt naar belangenverstrengeling. Lekker neutraal in Arnhem gevestigd :')

Die vuurwerk gooiende degenerates die hun zin nog krijgen ook.

Ik snap oprecht al die jubelreacties uit de voetbalwereld niet. Dat het voor de gemiddelde Vitesse supporter een opluchting zal zijn a la, maar verder kan je toch niet blij zijn met deze schertsvertoning
Omdat het anders een definitief einde zal zijn. Je kan ze nou eenmaal niet even terugzetten in de 4e divisie omdat je niet automatisch kan promoveren naar de KKD. Als dat wel had gekund (zoals ook met Rangers destijds) had die oplossing voor velen ook prima geweest.

Maar ze de licentie afnemen betekent ze opheffen tot nooit meer ziens. Das een best grote straf vind ik.

En ik heb liever een competitie van 20 dan 19.
  donderdag 4 september 2025 @ 10:54:34 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218675026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn genoeg spelers transfervrij, alleen het salaris kan wel eens een probleempje worden. :+
Zullen er vast wel te vinden zijn die voor een schappelijk bedrag daar willen ballen om zichzelf weer in de kijker te spelen.

Wel succes gewenst om daar nu nog een enigszins redelijk team van te maken.
pi_218675087
Luciano Narsingh heeft nog geen club @vitesse
  donderdag 4 september 2025 @ 11:05:09 #236
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218675287
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:31 schreef koemleit het volgende:
Ik denk (nog steeds) dat het uitstel van executie is.
Het afwenden van een failisement lijkt al een hele klus te worden.

Ben benieuwd of alle sterkhouders, sterkhouder blijven als er steeds maar geld bijgepast moet worden met weinig perspectief.

Verder hebbne deze sterkhouders voor een prikkie de aandelen van Parry overgenomen. Ik denk dat ergens Parry nog wel z'n miljonene terug wil. Of zou die zomaar afstand doen van pak em beet 15 miljoen? kan het me niet voorstellen.

Verder moet men niet vergeten dat de hele sterkhouderconstructie en Parry buitenspel pas is opgetuicht NADAT de KNVB de licentie niet afgaf. Maw toen de knvb dat besloot zat Parry er nog gewoon tussen.

Het wordt sowieso een heel veel jarenplan, want er is nu niks zelfs het kapitaal op het veld is weg. Wil je dat fatsoenlijk opbouwen ben je zo jaren verder. Heeft Arnhem/Vitesse dat geduld?

Ik ben overigens niet tegen Vitesse en hoop dat het ze lukt, maar vooralsnog denk ik nog steeds dat we binnenkort afscheid gaan nemen van de club.
Waarschijnlijk niet, maar deze shit kun je gewoon niet binnen een jaar of twee jaar oplossen. Zijn los van het eerste elftal ook heel veel mensen in de organisatie vertrokken sinds afgelopen voorjaar, er moet van alles opnieuw opgebouwd worden daar.
pi_218675336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
10 spelers en de transfermarkt is net gesloten :')

Maar vind het wel echt leuk eigenlijk.
Je kunt nog steeds spelers halen. Ook huren is een mogelijkheid.
pi_218675386
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Je kunt nog steeds spelers halen. Ook huren is een mogelijkheid.
:?
pi_218675443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zullen er vast wel te vinden zijn die voor een schappelijk bedrag daar willen ballen om zichzelf weer in de kijker te spelen.

Wel succes gewenst om daar nu nog een enigszins redelijk team van te maken.
Tuurlijk maar dat zal miljoenen kosten qua tekengeld en salaris, en dan ook nog die huursom en de zogenaamd niet bestaande afbetaling aan Perry, nou, ga er maar aan staan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_218675610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tuurlijk maar dat zal miljoenen kosten qua tekengeld en salaris, en dan ook nog die huursom en de zogenaamd niet bestaande afbetaling aan Perry, nou, ga er maar aan staan.
Kosten aan salaris spelers zal dit jaar laag zijn. Het jaar is toch verloren, dus ga je het doen met spelers die voor een appel en ei zichzelf willen bewijzen.
Het kostenloos vertrek van spelers, de huursom en wellicht/waarschijnlijk Parry zijn denk ik een groter probleem.
  donderdag 4 september 2025 @ 11:31:40 #241
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218675756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Miljoenen aan tekengeld? In welke wereld leef jij? Je hebt het over spelers die nu geen contract hebben en die als ze niet naar Vitesse gaan niets hebben. Je hebt het over de KKD, daar wordt nauwelijks tekengeld betaald überhaupt.

Veel mensen onderschatten wat er nu los komt. Ik verwacht dat Arnhem nu meer dan ooit achter de club gaat staan die vrijwel heel Nederland maar waar graag kapot zag gaan. De kosten behoudens het stadion kun je laag houden, iedereen zal er begrip voor hebben dat Vitesse dit haar kaatst wordt, alles meer is winst. Dus geen deuk wat dat aangaat.
Rini dankjewel.
pi_218675769
Vitesse-uitspraak verrast ook advocaten: 'De KNVB is in zijn hemd gezet'

De sportrechtadvocaten vinden het duidelijk maar een vreemde uitspraak.

quote:
Een van de drie rechters van het hof bleek een onbetaalde vrijwilligersfunctie te hebben bij de Arnhemse amateurclub SML. Dat is een partnerclub van Vitesse, met een belangrijke geldschieter van Vitesse als sponsor: Marwin Melis. De betreffende rechter is bij SML voorzitter van de commissie veiligheid en gedrag.
Bananenrepubliek
pi_218675816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Bananenrepubliek

De knvb kan in hoger beroep.. Wat een soap 🤣
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218675837
quote:
Voetballers kunnen op huurbasis bij andere clubs voetballen zoals Kovar bij PSV en Rashford bij Barcelona.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Bananenrepubliek

De togadriehoek strikes again.
  donderdag 4 september 2025 @ 11:39:44 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218675843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Miljoenen aan tekengeld? In welke wereld leef jij? Je hebt het over spelers die nu geen contract hebben en die als ze niet naar Vitesse gaan niets hebben. Je hebt het over de KKD, daar wordt nauwelijks tekengeld betaald überhaupt.

Veel mensen onderschatten wat er nu los komt. Ik verwacht dat Arnhem nu meer dan ooit achter de club gaat staan die vrijwel heel Nederland maar waar graag kapot zag gaan. De kosten behoudens het stadion kun je laag houden, iedereen zal er begrip voor hebben dat Vitesse dit haar kaatst wordt, alles meer is winst. Dus geen deuk wat dat aangaat.
Benieuwd
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik zou hier echt niet zomaar instappen als sponsor of businesspartner nu, tenzij ze vanuit Vitesse echt met heel goed onderbouwde verhalen komen.
pi_218675857
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Nober het volgende:

[..]
Voetballers kunnen op huurbasis bij andere clubs voetballen zoals Kovar bij PSV en Rashford bij Barcelona.
[..]
De togadriehoek strikes again.
Ja maar daar hebben ze nu dus niks aan.
pi_218675875
quote:

[..]

Ik doe Vitesse na. :+
pi_218676056
quote:

[..]

:+
pi_218676285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
  donderdag 4 september 2025 @ 12:35:48 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218676316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
Waarom zouden andere clubs dat doen. Het is het probleem van Vitesse om nu een selectie samen te stellen, niet van hun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')