wellicht. Ik denk er nog even over naquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet stoppen met snuiven. Het tast je brein aan
Even lunchen en biertjes in de vriezer leggen en dan de troin in vriend. Blijft een vervelende tijd half 5. Hele dag is wegquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wellicht. Ik denk er nog even over na
Zolang Heitinga trainer is zou ik lekker blijven snuiven maatquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wellicht. Ik denk er nog even over na
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even lunchen en biertjes in de vriezer leggen en dan de troin in vriend. Blijft een vervelende tijd half 5. Hele dag is weg
zelfde hier. Veel liever 20.00 uur ofzo. Maar het is wat het isquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even lunchen en biertjes in de vriezer leggen en dan de troin in vriend. Blijft een vervelende tijd half 5. Hele dag is weg
Misschien verliezen we nu maar 0-3 van inter thuisquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zelfde hier. Veel liever 20.00 uur ofzo. Maar het is wat het is
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang Heitinga trainer is zou ik lekker blijven snuiven maat
Oei jij zit echt dichtbij hequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zal wel ff naar beneden zwaaien dan
Tip van iemand die de 19 jaar voor Arne Slot een seizoenskaart had bij Feyenoordquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]wordt het nog een beetje leuk tenminste.
Gaf hem, net zoals ik doe bij iedereen, nog wel het voordeel van de twijfel maar met de dag blijkt dat toch tevergeefs.
Snuiven vind ik echt de meest treurige hobby van de meeste Nederlanders. Sorry lieverdquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tip van iemand die de 19 jaar voor Arne Slot een seizoenskaart had bij Feyenoord
En nee, met Heitinga wordt het hem niet. Beetje het schoolvoorbeeld waarom je de pylonnenzetter van een toptrainer niet voor de groep moet gooien. Het is heel gek dat ze hem terug hebben gehaald.
Alleen is ie ook wel een beetje genaaid omdat er geen echte opvolger van Henderson is gehaald.
Krijgen mensen die 30 euro van jou of verwacht je dat mensen geld gaan betalen om naar dit Ajax te moeten kijken ?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Iemand interesse in een kaartje voor vanmiddag op zuid 2? 30 euro.
Ik kan er helaas niet bij zijn.
Beter @akaarten vriend op xquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Iemand interesse in een kaartje voor vanmiddag op zuid 2? 30 euro.
Ik kan er helaas niet bij zijn.
Ahahaha xDquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Krijgen mensen die 30 euro van jou of verwacht je dat mensen geld gaan betalen om naar dit Ajax te moeten kijken ?
Gloukh heeft behalve veel balverlies niet geen reet laten zien. Vooral Dolberg bank vind ik jammer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh, Moro en McConell op de bank
Regeer, Berghuis en Klaassen basis
Hiervoor kom ik niet van het strand af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh, Moro en McConell op de bank
Regeer, Berghuis en Klaassen basis
Je kunt die jongen op zijn minst een kans geven op 10, zijn favoriete positie waarvoor ie is gehaald.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gloukh heeft behalve veel balverlies niet geen reet laten zien. Vooral Dolberg bank vind ik jammer.
Drugsdeal?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moro iets in zijn prive waardoor die niet speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |