Is Dolberg opgeroepen dan voor het nationale team?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is Dolberg opgeroepen dan voor het nationale team?
Ja, hij is gisteren in Denemarken gekeurdquote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is Dolberg opgeroepen dan voor het nationale team?
Onze Deense helden.quote:
Mis de trainer. Ziet het er al heel anders uitquote:Op woensdag 3 september 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet verkeerd zo (met wel nog wat vraagtekens).
Ik zou alleen Rosa vervangen voor Gaaei, en dan McConnell alle gaten aan de rechterkant dicht laten lopen.Dan creëer je ook wat ruimte voor Gloukh om zijn ding te doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een stuk beter elftal dan wat Farioli had zou ik durven zeggen. Nu nog een samenhangend geheel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Pay wallquote:
oh sorry, ik zweer je dat die er nog niet stond toen ik hem linkte.quote:
Oftewel; KroesGODquote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
oh sorry, ik zweer je dat die er nog niet stond toen ik hem linkte.
Voor de rest meer een leuke reconstructie dan dat er echt wat nieuws instond, enige interessante is dat ze de afdeling legal hebben aangepakt dit voorjaar/zomer (na het Sulemana verhaal en klaarblijkelijk de moeilijk afgesloten transfer van Edvardsen deze winter) en dat dat zich uitbetaalde de afgelopen 2 dagen met een veel betere sneller werkende afdeling die ook moeiteloos nog even die onverwachte Traoré transfer kon afronden.
Da's wel logischer jaquote:Op woensdag 3 september 2025 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nieuwe CFO-god volgens het artikel, die dat heeft opgepakt.
https://www.voetbalprimeu(...)he-afdeling-aan.htmlquote:Op woensdag 3 september 2025 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nieuwe CFO-god volgens het artikel, die dat heeft opgepakt.
juiste mensen daar dan. Goed om te lezenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)he-afdeling-aan.html
We horen en zien weinig van het hele gebeuren, maar als je al veel hebt meegemaakt (vorig jaar Sulemana bijvoorbeeld), dan houd je toch altijd je hart vast.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus eigenlijk viel het allemaal reuze mee met de stress. Hoe sommigen (niet per se hier) zich gek kunnen laten maken op zo'n dag.
Daarom dus wel goed dat ze kennelijk aanpassingen hebben doorgevoerd.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We horen en zien weinig van het hele gebeuren, maar als je al veel hebt meegemaakt (vorig jaar Sulemana bijvoorbeeld), dan houd je toch altijd je hart vast.
Gek he na alle flaters van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus eigenlijk viel het allemaal reuze mee met de stress. Hoe sommigen (niet per se hier) zich gek kunnen laten maken op zo'n dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |