Inderdaad, maar het grootste verschil zit mijns inzienstochi in de intimiteit. Wide awake klinkt toch intiemer, persoonlijker dan digital ash.., welke toch weer verrassender is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef menjo het volgende:
Ik heb ze nu allebei een keer of wat beluisterd en ik vind ze beiden even mooi... ergens zag ik al een opmerking dat Wide awake voor de dag en Digital ash voor de nacht is, en daar kon ik het wel in vinden. Iig al 2 mooie platen voor dit jaar.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die hebben mij op plaat nog niet kunnen overtuigen.
Jammer, je had toch moeten gaan. Erg sorry voor je. Daarom heb ik getwijfeld of ik het volgende zou vertellen. (wat niet weet wat niet deert namelijk).quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:45 schreef peaceman het volgende:
ik hoor nu naar tivoli te zijn....maar ja...ik ben thuis..snik snik....
Daar word ik idd niet vrolijker van......want ik wilde supergraag!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef merry77 het volgende:
[..]
Jammer, je had toch moeten gaan. Erg sorry voor je. Daarom heb ik getwijfeld of ik het volgende zou vertellen. (wat niet weet wat niet deert namelijk).
Ze hadden een computer storing en hun gastenlijst was in de war.
Tevens verkochten ze nog zeker wat kaartjes aan de kassa.
Er stond wel uitverkocht, maar toen ik nog even op Jenny (van Rilo Kiley) aan het wachten was na hun act zag ik toch een aantal mensen voor de kassa staan die nog een kaartje konden kopen.
(zeker 5 ofzo van kwart over 9 tot kweart voor 10).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |