Als je DBM bent wel hoor 🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Is zo'n blikje energy drink nou een goed idee i.c.m. met een hart dat af en toe op hol slaat en waarvoor je naar de huisartsenpost gaat?
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
Ze is/ze zijn (want Maarten vindt het ook allemaal prima wat zijn vrouw post) te dom of te onverschillig wat ze allemaal op internet gooit. Háár overkomt niks. Haar kinderen ook niet. De kinderen vinden het prima dat ze al jeukend aan hun kont of close up likkend aan een smeltend softijsje op insta staan voor tienduizenden volgers. Écht.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
AM die haar huis inclusief straatnaam filmt en online zet. Ik weet dat het hier wel vaker is besproken. Maar ik vind het zo raar dat ze dit doet. Nu geloof ik niet dat haar fanclub zich aan haar op zal dringen. Maar ik denk eerder aan een gestoorde geobsedeerde pedofiel die zijn kans schoon ziet. Geld overigens ook voor de basisschool die ze steeds online zet
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijftquote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
Dat inderdaad, vreselijk huis.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:45 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ochjeetje dat ook nog ja. Met dat vooroorlogse interieur
Nee ga weg hoor...dit meen je niet???quote:Op woensdag 3 september 2025 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor haar boekpresentatie. Dan rijdt ze met alle jaknikkers/likkers die bij hebben gedragen aan haar fröbelwerk naar de uitgeverij.
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:58 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk trouwens dat AM oa dit forum als enorme inspiratiebron heeft gebruikt voor haar boek.
😂quote:Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haar sim poppetje is naar de gym geweest 👌👍
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
*haalt de spandoek weer van zolder*
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je?
De tweeling komt thuis van hun eerste ochtend middelbare en dan staat ze met haar telefoon klaar om te vragen hoe het was!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik word zo ongemakkelijk van de jongste die steeds recht in de telefoon van haar moeder kijkt. Ik kan mij bijna niet voorstellen hoe raar dat er uit moet zien. En dan kijk je als moeder ook via het scherm van je telefoon naar je kind? Of is Annemarie zo geoefend dat ze kan filmen zonder te kijken? Hoe dan ook, het doet heel ongemakkelijk aan.
En ligt dan aan de moeder uiteraard, het kind kan er niets aan doen, die weet niet beter.
Denk dat ze voor die wedstrijd een Sjaak Afhaak gaat doen hoor. Misschien maar beter ook, kan ze zichzelf ook niet voor schut zetten in dat clownspak.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef opwegnaar het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat DBM een tandje extra bij zet voor haar wedstrijd. Is ze vandaag/deze week al überhaupt gaan sporten?
Was van de panterstore, ik mis alleen de #adquote:Op woensdag 3 september 2025 15:42 schreef Qware5 het volgende:
DBM moet echt ene keer goed advies krijgen over haar kleding. Het is het altijd gewoon net niet. Dat mannelijke jasje met dan een te druk tshirt eronder.
Even een vlot kapsel en een klein likje mascara zou haar ook wat beter staan denk ik. Ze lijkt zoveel ouder dan dat ze in werkelijkheid is.
Ik geloof het best. K. kan thuis werken, J ook. Alle kinderen op school, die vermaken zich wel;)quote:Op woensdag 3 september 2025 14:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |