abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218668676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Is zo'n blikje energy drink nou een goed idee i.c.m. met een hart dat af en toe op hol slaat en waarvoor je naar de huisartsenpost gaat?
Als je DBM bent wel hoor 🫣
Die vrouw hangt aan elkaar van tegenstrijdigheden en onverstandige beslissingen.
pi_218668703
AM die haar huis inclusief straatnaam filmt en online zet. Ik weet dat het hier wel vaker is besproken. Maar ik vind het zo raar dat ze dit doet. Nu geloof ik niet dat haar fanclub zich aan haar op zal dringen. Maar ik denk eerder aan een gestoorde geobsedeerde pedofiel die zijn kans schoon ziet. Geld overigens ook voor de basisschool die ze steeds online zet
pi_218668717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-09-2025 14:54:05 (Andere info) ]
pi_218668729
Demammavan: ik word zo ongemakkelijk van de jongste die steeds recht in de telefoon van haar moeder kijkt. Ik kan mij bijna niet voorstellen hoe raar dat er uit moet zien. En dan kijk je als moeder ook via het scherm van je telefoon naar je kind? Of is Annemarie zo geoefend dat ze kan filmen zonder te kijken? Hoe dan ook, het doet heel ongemakkelijk aan.

En ligt dan aan de moeder uiteraard, het kind kan er niets aan doen, die weet niet beter.
pi_218668745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
AM die haar huis inclusief straatnaam filmt en online zet. Ik weet dat het hier wel vaker is besproken. Maar ik vind het zo raar dat ze dit doet. Nu geloof ik niet dat haar fanclub zich aan haar op zal dringen. Maar ik denk eerder aan een gestoorde geobsedeerde pedofiel die zijn kans schoon ziet. Geld overigens ook voor de basisschool die ze steeds online zet
Ze is/ze zijn (want Maarten vindt het ook allemaal prima wat zijn vrouw post) te dom of te onverschillig wat ze allemaal op internet gooit. Háár overkomt niks. Haar kinderen ook niet. De kinderen vinden het prima dat ze al jeukend aan hun kont of close up likkend aan een smeltend softijsje op insta staan voor tienduizenden volgers. Écht.

Domme doos.
pi_218668752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijft
pi_218668755
Dbm op threads
"Dat afvallen voor jou makkelijk gaat, betekent niet dat iemand anders, die er meer moeite mee heeft, smoesjes verzint."
🤔 ja.. maar... in jou geval wel.. iedere maaltijd waar ze calorieën van berekend rond ze enorm af naar beneden.. en dat blikje redbull rekent ze waarschijnlijk ook niet mee 🤔 "het is mijn schildklier" is de smoes... als je 2000 calorieën mag eten moet je daaronder gaan voor een te kort.. en ze is kleiner en minder actief dan ik en ik zit op 1800 max
pi_218668757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:45 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ochjeetje dat ook nog ja. Met dat vooroorlogse interieur
Dat inderdaad, vreselijk huis.
pi_218668762
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Voor haar boekpresentatie. Dan rijdt ze met alle jaknikkers/likkers die bij hebben gedragen aan haar fröbelwerk naar de uitgeverij.
Nee ga weg hoor...dit meen je niet???
Die vrouw is echt gestoord.
pi_218668773
Ik denk trouwens dat AM oa dit forum als enorme inspiratiebron heeft gebruikt voor haar boek.
pi_218668788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:58 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk trouwens dat AM oa dit forum als enorme inspiratiebron heeft gebruikt voor haar boek.
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je? 8-)
pi_218668829
*haalt de spandoek weer van zolder*
pi_218668830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar sim poppetje is naar de gym geweest 👌👍
😂
pi_218668836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
*haalt de spandoek weer van zolder*
_O-
pi_218668868
Mooie foto's bij Sanneke. Vind M echt een guitig koppie hebben.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218668876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je? 8-)
_O-
pi_218668928
Ik heb nou niet echt het idee dat DBM een tandje extra bij zet voor haar wedstrijd. Is ze vandaag/deze week al überhaupt gaan sporten?
pi_218668990
DBM, Bijna elke dag wel een thread over afvallen het houdt haar wel bezig he? Domme reacties weer delen en dan haar plasje er weer even over doen. Het gaat om aandacht, om reacties en likes want ze reageert ook vaak nog op veel reacties. En ooo wat lief van jou en o je bent eens chat en ga zo maar door, ik ben vast een boer maar noem niemand schat of dat ze lief is en al helemaal niemand van internet die ik niet ken.
pi_218669020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik word zo ongemakkelijk van de jongste die steeds recht in de telefoon van haar moeder kijkt. Ik kan mij bijna niet voorstellen hoe raar dat er uit moet zien. En dan kijk je als moeder ook via het scherm van je telefoon naar je kind? Of is Annemarie zo geoefend dat ze kan filmen zonder te kijken? Hoe dan ook, het doet heel ongemakkelijk aan.

En ligt dan aan de moeder uiteraard, het kind kan er niets aan doen, die weet niet beter.
De tweeling komt thuis van hun eerste ochtend middelbare en dan staat ze met haar telefoon klaar om te vragen hoe het was!
Echt bezopen gewoon
pi_218669043
DBM moet echt ene keer goed advies krijgen over haar kleding. Het is het altijd gewoon net niet. Dat mannelijke jasje met dan een te druk tshirt eronder.

Even een vlot kapsel en een klein likje mascara zou haar ook wat beter staan denk ik. Ze lijkt zoveel ouder dan dat ze in werkelijkheid is.
pi_218669063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef opwegnaar het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat DBM een tandje extra bij zet voor haar wedstrijd. Is ze vandaag/deze week al überhaupt gaan sporten?
Denk dat ze voor die wedstrijd een Sjaak Afhaak gaat doen hoor. Misschien maar beter ook, kan ze zichzelf ook niet voor schut zetten in dat clownspak.
pi_218669093
AM had ook een keer een limousine besteld om zichzelf naar het boekenbal te laten vervoeren. Zat ze dan in haar eentje in, terwijl ze vragers van volgers beantwoordde op insta. Zo’n intens treurig beeld 🤣

Die touringcar is ook weer zo’n typisch AM-idee. Voor wie is dit nou leuk of handig? Nu moet iedereen naar hetzelfde opstappunt komen, dan met z’n allen in de bus, dan moet je allemaal precies even lang blijven om weer samen terug te gaan met de bus naar het startpunt en dan kun je pas naar huis. Maar het zal haar ego wel weer enorm strelen.
pi_218669193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:42 schreef Qware5 het volgende:
DBM moet echt ene keer goed advies krijgen over haar kleding. Het is het altijd gewoon net niet. Dat mannelijke jasje met dan een te druk tshirt eronder.

Even een vlot kapsel en een klein likje mascara zou haar ook wat beter staan denk ik. Ze lijkt zoveel ouder dan dat ze in werkelijkheid is.
Was van de panterstore, ik mis alleen de #ad
Rijnekerebels had gister hetzelfde aan, wel met een tag naar die store
pi_218669309
Iedereen roept hier over Debbie en haar slaapje overdag. Dat is ook echt te gek voor woorden maar AM slaapt dus ook iedere dag een uur?! Dat doen toch alleen maar oude en/.of mensen die ziek zijn. Wie gaat er nu iedere dag s’middags naar bed?
pi_218669355
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijft
Ik geloof het best. K. kan thuis werken, J ook. Alle kinderen op school, die vermaken zich wel;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')