Ik heb er ook een hard hoofd in. Want ze moet over een weg fietsen naar ‘ergens’ waar ook auto’s rijden zei ze een tijdje geleden. En dat is eng, ook door haar gebrek aan verkeersinzicht waardoor ze haar rijbewijs maar niet haalt.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Fijn! Vanaf nu geen geklaag en gezeur meer want Sanneke haar leven krijgt een andere invulling dan bankhangen🥳
Hopelijk leest ze het artikel niet waarin staat dat verschillende gemeenten de bakfiets naar de rijbaan willen verbannen. Dan heeft ze direct weer iets om over te zeuren.
Ik hoop oprecht dat ze naar buiten gaat met haar zoon maar aangezien ze dat de afgelopen maanden ook niet deed vrees ik dat hij niet verder gaat komen dan de dichtstbijzijnde winkels.
Ik kende die hele familie niet voordat ze afgelopen week in het nieuws kwamen, en zag als eerste die laatste Q&A. Dacht echt, zijn deze mensen ooit gelukkig samen geweest?quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier destijds ook uitgebreid besproken. Dat was echt vlak nadat ze in het huis waren getrokken.
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:41 schreef Sushirijst het volgende:
Hopelijk geeft de bakfiets Sanneke een positieve boost en gaat ze er inderdaad vaker lekker op uit. Laten we hopen dat dit haar goed zal doen.
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat AM’s truc ook is om het zo goedkoop te maken, dan denken mensen al sneller ‘ach, het is maar 50 cent’
90% van haar stories komen vanaf de bank of vanaf bed.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?
Welke vragen zou ze dan krijgen? Want met een kritische opmerking wordt je geblokt.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:55 schreef Harper het volgende:
[..]
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.
Ik denk dat dat voor velen misschien wel de belangrijkste reden is om je te abonneren.
En naar de bushalte (op loopafstand) lopen is te ver, dan moet ze de kinderwagen/buggy meenemen en dat is gedoe.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
90% van haar stories komen vanaf de bank of vanaf bed.
Ze heeft geen rijbewijs, had geen fiets
Ze is(/was) voor vervoer 100% afhankelijk van Dion, die doordeweeks vaak werken is.
Ze woont op een vakantiepark buiten de bebouwde kom.
Ze heeft verteld dat ze niet weg kan van het park waar ze wonen want: geen elektrische bakfiets, geen bushalte, buiten de bebouwde kom en het waait ook altijd. Ze kan alleen weg wanneer haar verloofde (waag het niet hem haar man te noemen zolang ze dat zelf ook niet kan) thuis is want dan kunnen ze met de auto.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?
😆quote:Op woensdag 3 september 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Naar verluidt waait t ook altijd erg hard in Hellevoetsluis 😂
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Omdat alles te maken heeft met hun (zelfbenoemde) HB. En waar het mijn inziens vooral mee te maken heeft is de opvoeding.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:58 schreef Lampje88 het volgende:
Mini belle over de middelste, Waarom zou haar boosheid over iets moeten enz met begaafdheid te maken hebben? Mijn middelste zou ook zo kunnen reageren maar die heeft gewoon een gemiddeld iq maar wel adhd. Nu wil ik niet zeggen dat zij adhd heeft maar er zijn meerdere dingen die deze buien kan verklaren dan alleen begaafdheid.
Enkele beelden?? Heb haar nog nooit ergens anders gezien dan op bed en op de bank. Ze filmt alles thuis, en ze zou dan hele dagen op pad zijn zonder 1 beeld te delen?? Dat gelooft toch niemand.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣
Haha nee ze zegt het ook wel af en toe. Maarja aan de andere kant zie je zo weinig van wat er op een dag gebeurd dat je natuurlijk nooit zeker weet hoe het echt gaat.
Over alles. Waar de regenjas/trui/broodtrommel/koffiekopjes/polsbandje/bank etc vandaan komt. Hoe zij zus of zo zou doen, wanneer ze weer gaat signeren etc. Ik denk echt dat ze een lading fans heeft, die alles wat ze doet geweldig vindt want ze is zo´n goede en leuke moeder.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Welke vragen zou ze dan krijgen? Want met een kritische opmerking wordt je geblokt.
Waar J en zij de nieuwe plastic regenjassen vandaan hebben? Die zullen vandaag wel weer gepromoot worden. Stonden de busy mommies weer in de agenda?
Ik zie dat Panterstore tegenwoordig bij verschillende flu’s voorbij komen, gisteren ook die blazer bij Rijneker. Slecht passende marktspullen zijn dat volgens mijquote:Op woensdag 3 september 2025 09:33 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft een (zwarte) legging/stretch broek aan waardoor haar benen nog dikker lijken, het zit vast fijn maar ik zou het niet dragen. (Heb ook lipoedeem en ga echt niet in een legging of iets wat zo strak is lopen, zo lijken mijn benen nog dikker dan dat ze zijn)
Sanneke, ik hoop dat ze lekker vaak met haar zoontje gaat fietsen, krijgt het kindje wat meer kleur en vit D is ook gezond. Hoop op veel mooie fietstochten.
Maar waarom?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |