Net als de nagelkerkjes, die praten 5 minuten met iemand, en dat zijn dan meteen lieve vriendenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die meid trekt zo een nieuw blik bff’s open als het moet
Al jaren doet ze dat.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:45 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Even op maps opgezocht, niet te missen die oprit, zelfs de bakfiets staat te shinen. Mocht je garnalenknuffels op willen sturen, hoef je dus niet eens te vragen naar t adres (wel zo netjes uiteraard). Ik doe hier uiteraard niks mee, maar als je kwade bedoelingen hebt, maakt ze het je zeer gemakkelijk zo
En de stopcontacten met stekkers op graaiafstand van de jongste (en dus ook de oudere)quote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ‘ons huis is altijd gevuld met buur kinderen en katten’. En een hele hoop zooi 🫣
Ja is open. Single mom in container woning? Ken haar niet maar nodigt me ook niet zo uit tot volgen...quote:Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Miepje77 het volgende:
Is de IG van Martine Kooistra een open account? Ik kan dat niet zien.
Ik ben heel kippig, maar die oprit en bakfiets zie ik niet in de betreffende straat.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:45 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Even op maps opgezocht, niet te missen die oprit, zelfs de bakfiets staat te shinen. Mocht je garnalenknuffels op willen sturen, hoef je dus niet eens te vragen naar t adres (wel zo netjes uiteraard). Ik doe hier uiteraard niks mee, maar als je kwade bedoelingen hebt, maakt ze het je zeer gemakkelijk zo
Ja klopt... Ik vind het bizar dat ze nu om geld aan het bedelen is!quote:Op woensdag 3 september 2025 22:56 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja is open. Single mom in container woning? Ken haar niet maar nodigt me ook niet zo uit tot volgen...
Kim uitte zich ook flink onder een reeel van de papasvanivy.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die sjaaltjes van Kim de laatste tijd om haar nek, geen gezicht 🫣
Je ziet het bord, en vlak daarna is ze thuis (1 muisklik). Die straat heet anders dan die op t bordje, maar is dus echt zo gevondenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik ben heel kippig, maar die oprit en bakfiets zie ik niet in de betreffende straat.
Ja haar moeder, waarvan ze niet wist wat ze zonder haar zou moeten.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:13 schreef Harper het volgende:
AM in het filmpje van de geboorte van Lot: eindelijk zien we haar eens kwetsbaar.
Dat gezegd hebbende: waarom zou je dit plaatsen? Maar goed, ze heeft vrijwel de hele bevalling op Insta gedeeld. Daar snapte ik toen ook niks van.
En haar moeder was erbij zo te zien? Sneu als je bedenkt hoe de situatie nu is.
Ik hoopte eigenlijk dat de speciale geheimzinnige afspraak van laatst met haar moeder zou zijn, dat het contact weer voorzichtig wordt hersteld. Maar ik vrees toch het andere uiterste, dat boek wordt weer 1 grote zelfverheerlijking. Zelfs de voorpret is alles behalve bescheidenquote:Op woensdag 3 september 2025 23:37 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja haar moeder, waarvan ze niet wist wat ze zonder haar zou moeten.
Ik hoop zó dat die mensen niet genoemd worden in haar boek maar ben er bang voor.
Ze had meerdere bedrijven , voordat ze actief werd op insta en jolie noe . Weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ongelofelijk dat ze het kan betalen van een kansloze Instagram baan en kleding shop . Zo’n leeg bestaan
Denk niet dat de sfeer daar afgelopen tijd gezellig genoeg was voor de vriendinnen om langs te komen, mb ging daarom den ik bij hen langs.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Cyan het volgende:
Koen en Jacqueline eruit en de ouders van Michelle en 2 van haar vele bff's er in. Opvallend dat ze schrijft dat huize de zoete inval weer terug is van weggeweest.
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:33 schreef Moondance het volgende:
Ik ben echt niet de grootste MB fan maar ik vind sommigen wel erg hard oordelen over de familie en vrienden die nu over de vloer komen en dat ze eens rustig moet doen en alleen moet zijn.
Het lijkt mij inderdaad best pittig om als werkende moeder op die grote boerderij ineens alles in je eentje te moeten doen met vier kinderen, terwijl je er daarvoor altijd met 2 of 3 voorstond. Niet alleen praktisch maar ook emotioneel. Juist lief dat haar vriendinnen en ouders even bijspringen in het begin. En dat zullen ze vast niet maanden of jaren blijven doen maar het lijkt me in de eerste weken alleen maar fijn.
Dat ging ook even door mijn hoofd inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:46 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat de speciale geheimzinnige afspraak van laatst met haar moeder zou zijn, dat het contact weer voorzichtig wordt hersteld. Maar ik vrees toch het andere uiterste, dat boek wordt weer 1 grote zelfverheerlijking. Zelfs de voorpret is alles behalve bescheiden
🤣🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik moet een beetje gniffelen om die zorgen over "Michelle alleen op de boerderij".
Alsof ze elke dag de koeien moet binnenhalen om ze te melken ofzo.
Het is inmiddels toch gewoon een (groot) woonhuis?
Welke Kim?quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kim uitte zich ook flink onder een reeel van de papasvanivy.
Ik heb even gespiekt. De viervankim neemt het op voor hem in een reel over huisartsenpraktijken ofzo. Heb t niet helemaal bekekenquote:
Eens hoor! En mensen vallen over die flessen wijn die te zien zijn in filmpjes, dat is hier ook normale gang van zaken hoor. Moet dat tegenwoordig verborgen worden voor de(broze) next generation ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.
Niemand weet precies hoe en wat er gebeurd is.
Komen we misschien ooit nog te weten.
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.
Michelle haar woorden: ‘We hebben gegokt en verloren’quote:Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.
Niemand weet precies hoe en wat er gebeurd is.
Komen we misschien ooit nog te weten.
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.
Whahahaha ja vrij grappig iddquote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik moet een beetje gniffelen om die zorgen over "Michelle alleen op de boerderij".
Alsof ze elke dag de koeien moet binnenhalen om ze te melken ofzo.
Het is inmiddels toch gewoon een (groot) woonhuis?
Ik kende haar ook niet. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Een bedelactie voor een auto. Ik vind het om te janken, wat is er gebeurd met de mentaliteit ‘werken voor je geld en sparen voor leuke dingen?’quote:Op woensdag 3 september 2025 22:57 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ja klopt... Ik vind het bizar dat ze nu om geld aan het bedelen is!
Doe alsof je haar ontvolgt, dan zie je het meteen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Miepje77 het volgende:
Is de IG van Martine Kooistra een open account? Ik kan dat niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |