quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het resultaat van eindeloze migratie uit Noord-Afrikaanse landen. Remigratie bevorderen in zulke steden is bijna noodzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Dat 'Nederlandse' Taco Bell?quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige weekend met de kinderen shoppen in Rottterdam centrum. Wat een teringzooi zeg, Percentage autochtonen versus allochtonen ligt behoorlijk scheef. Aan sommige gebouwen zie je nog dat je niet in een of andere shithole van Noord-Afrika loopt maar aan het volk daarintegen. Ga je even gezellig wat eten bij de Taco Bell - ben je echt de enige Nederlander, ook het personeel spreekt amper beschaafd Nederlands. Stelletje pubers van bepaalde komaf liepen de boel weer lekker te vertieren; luidruchtig, asociaal, onbeschoft. Ik kan er niets anders van maken dat ze gewoon nul opvoeding hebben gehad, totaal geen manieren hebben en geen enkel respect hebben voor wat dan ook. Is dit discriminatie/racisme of is dit gewoon de realiteit aan het worden in Europa c.q. Nederland?
Jouw probleem.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:20 schreef Horzula het volgende:
Twee van mijn beste vrienden zijn Tunesische mannen.
We houden een plekje voor hem of haar vrij.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:52 schreef Horzula het volgende:
[..]
Mijn geluk.
Moet wel toegeven dat één een beetje een problemen kind is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Nee Marseille.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Nice hoop dat hij nog even goed heeft liggen creperen
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We houden een plekje voor hem of haar vrij.Hij is teruggegaan naar Tunis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, gefeliciteerd. En wat heeft het er mee te maken dat Taco Bell een buitenlands bedrijf is? Of lul je weer om de brei heen....quote:Op woensdag 3 september 2025 10:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat 'Nederlandse' Taco Bell?
Twee van mijn beste vrienden zijn Tunesische mannen.
Nederlanders eten daar niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd. En wat heeft het er mee te maken dat Taco Bell een buitenlands bedrijf is? Of lul je weer om de brei heen....
Als ze hem hadden kunnen redden, hadden ze hem 40 uurtjes laten schoffelen hiervoor of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt zeglaat lekker liggen man.
Goeie tetten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Marseille, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Deze week nog een filmpje van gezien, het is echt net Afrika daar.
Bekijk deze YouTube-video
Als je in de naam van een sprookjesfiguur mensen gaat doden ben je wat mij betreft inderdaad verwart. Vind het eigenlijk ook wel goed dat dat gewoon benoemd wordt ipv het een terrorist te noemen. Dat zien zij als een erebadge. Versleten worden voor gek niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een van de zeldzamere gevallen waar "verwarde man" helemaal klopt.
Kijk, ze kunnen het wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo daar wordt adrem ingegrepen.
https://www.dumpert.nl/item/100131586_44459239
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |