Waar je zin in hebt zegquote:Volgens ooggetuigen probeerde de man agenten aan te vallen, maar zij schoten hem neer. Hij werd nog gereanimeerd, maar tevergeefs
Het moest er toch weer even bij, die vuige politici die ook al Wilders in de kaart willen spelen, overal in het westen!quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef matspontius het volgende:
Enkele politici grijpen de steekpartij aan om de immigratiediscussie aan te wakkeren.
quote:Marseille heeft een grote en diverse moslimpopulatie, naar schatting 300.000 of meer, wat ongeveer 30-40% van de bevolking uitmaakt. De meeste moslims wonen in de noordelijke districten van de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is de toekomst van heel Europa als dit zo doorgaat ............ Deze stad is al compleet verlorenquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Marseille, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Deze week nog een filmpje van gezien, het is echt net Afrika daar.
Bekijk deze YouTube-video
Alles verder goed?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het moest er toch weer even bij, die vuige politici die ook al Wilders in de kaart willen spelen, overal in het westen!
Dit is volgens mij een van de zeldzamere gevallen waar "verwarde man" helemaal klopt.quote:
Free Palestina!quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:22 schreef matspontius het volgende:
[..]
En dat is de toekomst van heel Europa als dit zo doorgaat ............ Deze stad is al compleet verloren
Mijn tweet klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een van de zeldzamere gevallen waar "verwarde man" helemaal klopt.
Rare flirtpogingquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik ben 20 jaar geleden in de buitenwijken van Lyon geweest, het was toen al een teringbende en mijn goede vriend die toen woonde in Lyon wist mij te vertellen dat het wel meeviel tegenover Marseille.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat het met de jaren beter is geworden in Lyon, laat staan Marseille.
Laten we eerlijk zijn. Genoeg steden in Nederland die het tipping point lang geleden bereikt hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:22 schreef matspontius het volgende:
[..]
En dat is de toekomst van heel Europa als dit zo doorgaat ............ Deze stad is al compleet verloren
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wtf 30-40%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De politici, rechters, media die hiervoor verantwoordelijk zijn zouden vervolgd moeten worden.
Inderdaad, vorige weekend met de kinderen shoppen in Rottterdam centrum. Wat een teringzooi zeg, Percentage autochtonen versus allochtonen ligt behoorlijk scheef. Aan sommige gebouwen zie je nog dat je niet in een of andere shithole van Noord-Afrika loopt maar aan het volk daarintegen. Ga je even gezellig wat eten bij de Taco Bell - ben je echt de enige Nederlander, ook het personeel spreekt amper beschaafd Nederlands. Stelletje pubers van bepaalde komaf liepen de boel weer lekker te vertieren; luidruchtig, asociaal, onbeschoft. Ik kan er niets anders van maken dat ze gewoon nul opvoeding hebben gehad, totaal geen manieren hebben en geen enkel respect hebben voor wat dan ook. Is dit discriminatie/racisme of is dit gewoon de realiteit aan het worden in Europa c.q. Nederland?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Genoeg steden in Nederland die het tipping point lang geleden bereikt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |