quote:
Als kind vond ik dit al vrij dubieuze namen en hoefde ik die koekjes bij voorbaat al niet.quote:
Taylor Momsenquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Ik zie een filmpje dat de Action kerstbeeldjes heeft van The Grinch. Hebben.
RIPquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn beeldjes van The Grinch zelf.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
Binnenkort maar even kijken. Leuk in de vensterbank in de keuken.
(Als Hedwig er vanaf blijft)
Ik lig net in bed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even iemand buitenzetten en naar bed
En anders ligt er een hele enge gevlekte panter in de woonkamer te slapen nu.quote:
ga ik omkopen met sardientjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En anders ligt er een hele enge gevlekte panter in de woonkamer te slapen nu.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga ik omkopen met sardientjes
je gaat eindelijk vlinder vrijlaten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even iemand buitenzetten en naar bed
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat eindelijk vlinder vrijlaten?
dat moet gevierd worden![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die lijst van Etto is volgens mij nog langer dan alle verlanglijstjes voor Sinterklaas bij elkaar
hoop dat je dan weer goed slaaptquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig al even op bed, maar slaap slecht de laatste dagen. Nog 3 nachtjes hier en dan als het goed is , nooit meer..
Zeg dat wel, verdieping is nog niet open.quote:
je hebt niet gewoon de sleutel?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Verdieping nog niet open
Nee, extern en overheidquote:
dan niet zo vroeg er zijn, gewoon 10-20 min extra blijven liggenquote:Op woensdag 3 september 2025 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, extern en overheid
Schijnt dat er gewoon niemand is. Locatiemanager gebeld. Nu nog steeds wachtenquote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan niet zo vroeg er zijn, gewoon 10-20 min extra blijven liggen
Zon heeft zich ook verslapen.quote:Op woensdag 3 september 2025 06:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat wel, verdieping is nog niet open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |