Hier was dat https://stichtingcardiozorg.nl/quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is waarom ik die test juist niet aandurf.
Maar gezien hoe mijn hartslag omhoog schiet bij het opstaan etc . en hoe goed ik reageer op elektrolyten met veel vocht vermoed ik dat ik ook POTS heb
Elektrolyten en liters water. Dat is het zo'n beetjequote:Op dinsdag 2 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook, maar dan hartslag van 200-220 en gaat alleen door te liggen weer weg. Maar volgens mij kun je er verder niks aan doen, dus heb het nooit laten testen.
HOB / Het enige neppe LEGO-topic: BlueBrixx, Mould King, etcquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Is er iemand die achter de computer zit die even snel kan helpen?Ik zoek de link van het nep LEGO topic maar mobiel kan ik niet doorklikken naar topics van een aantal maanden geleden bijvoorbeeld.
Hobby's & Vrije Tijd
Ik ben wel hypermobiel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alleen alles behalve hypermobiel
Nice dankuquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
HOB / Het enige neppe LEGO-topic: BlueBrixx, Mould King, etc
Kun je met je duim je middelvinger aanraken van de rechterhand om je linkerpols?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, POTS en PEM zijn wel echt verschillende dingen hoor.
Je kan POTS hebben zonder PEM en PEM zonder POTS.
Maar verder heb ik dat wel meer gelezen idd. Long Covid is 'gewoon' een vorm van Post Acuut Infectie Syndroom. En de link met hypermobiel etc. Heb ik ook vaker gezien. Al ben ik zo stijf als een hark
Mja precies. Heb ook Ehlers-Danlos, en ook daar is niks aan te doen dus ik doe gewoon alsof ik beide dingen niet hebquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Elektrolyten en liters water. Dat is het zo'n beetje
Lol ja kon via Mycroft niet vinden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had em zelf ook in het lego topic kunnen posten, maarja lui
quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja precies. Heb ook Ehlers-Danlos, en ook daar is niks aan te doen dus ik doe gewoon alsof ik beide dingen niet heb
Wat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je met je duim je middelvinger aanraken van de rechterhand om je linkerpols?
Grwoon je duim en middelvinger om je pols?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je met je duim je middelvinger aanraken van de rechterhand om je linkerpols?
Ik hou zelf nog steeds vol dat het hormonen zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook, maar dan hartslag van 200-220 en gaat alleen door te liggen weer weg. Maar volgens mij kun je er verder niks aan doen, dus heb het nooit laten testen.
Gefeliciteerd, je weegt geen 300 kilo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grwoon je duim en middelvinger om je pols?
Ja die raken elkaar aan
Ja dit, dat simpele testje mochten we ook doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grwoon je duim en middelvinger om je pols?
Ja die raken elkaar aan
Maar dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt geen 300 kilo.
Als je goed hypermobiel bent kan je ook stijf worden (omdat je grote spieren alles op z’n plek willen houden en te hard werken om dat te doen).quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, POTS en PEM zijn wel echt verschillende dingen hoor.
Je kan POTS hebben zonder PEM en PEM zonder POTS.
Maar verder heb ik dat wel meer gelezen idd. Long Covid is 'gewoon' een vorm van Post Acuut Infectie Syndroom. En de link met hypermobiel etc. Heb ik ook vaker gezien. Al ben ik zo stijf als een hark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |