SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GA SPINNENquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk nog spinnen, fijn dat je mij eraan herinnerd dat ik dat niet ga doen
Ga spinnen luiwammesquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk nog spinnen, fijn dat je mij eraan herinnerd dat ik dat niet ga doen
Valt er niets te kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar weer verder cursussen.
Wilde morgen naar de sauna maar blijkbaar is de woensdag met-kleding-dag
Ik wilde morgen ook, gelukkig heeft die van mij amper badkleding dagenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde dagje richting Belgie https://www.elaisawellness.comquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde morgen ook, gelukkig heeft die van mij amper badkleding dagen
Dat begrijp ik echt niet, het met kleding aan in de sauna zitten. Is toch niet lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar wil ik ook nog wel een keer heen. Tijdje geleden waren we een weekend in de buurt maar toen kwam het er niet van jammer genoeg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde dagje richting Belgie https://www.elaisawellness.com
Maar denk dat ik maar dagje thuis blijf dan
Da fuck,quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde dagje richting Belgie https://www.elaisawellness.com
Maar denk dat ik maar dagje thuis blijf dan
Over het algemeen ook vreselijke mensen die op die dagen komen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet, het met kleding aan in de sauna zitten. Is toch niet lekker
Ja wel mee eens, hier ook steeds vaker mensen die uitgebreid zitten te praten in de saunaquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen ook vreselijke mensen die op die dagen komen.
Ik vind het sauna publiek sowieso minder leuk worden. Veel mensen kunnen zich niet gedragen, staan te dringen, maken lawaai, kunnen niet van elkaar afblijven. Ga dat lekker ergens anders doen joh!
Maar het werkt wel. Ga voor de grap maar eens een half uur met een koptelefoon op naar theta frequentie luisteren en kijk dan eens wat je hrv doetquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck,
9D Breathwork,
Binaurale Brain Entrainment: Deze beats harmoniseren de hersenhelften, als een vloeiende dans die je innerlijke balans bevordert.
Solfeggio Frequencies: Deze frequenties, zoals 396Hz voor bevrijding en emotionele loslating, stemmen je energiesystemen af.
Isochronische Brainwave Tones: Deze pulsen beïnvloeden je hersenen subtiel, waardoor de hele ervaring wordt versterkt. Ze zijn als het geheime ingrediënt in je kosmische chai.
432Hz Harmonic Tuning: Dit is de “helende frequentie” die je lichaam herkent en goedkeurt, als muziek die de taal van je cellen spreekt.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel mee eens, hier ook steeds vaker mensen die uitgebreid zitten te praten in de saunaVooral de jongere mensen.
Meen je dat nouquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar het werkt wel. Ga voor de grap maar eens een half uur met een koptelefoon op naar theta frequentie luisteren en kijk dan eens wat je hrv doet
Ga danquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook lekker om te doen
Wat is een hrv?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar het werkt wel. Ga voor de grap maar eens een half uur met een koptelefoon op naar theta frequentie luisteren en kijk dan eens wat je hrv doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |